FANDOM

Zespolona Bestia
Zespolona Bestia Figurka
Seria: LEGO Hero Factory
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Zespolona Bestia lub Bestia Splitter - ogromne monstrum, powstałe w skutek mutacji Skoczków. Na Bestię tą składają się dwa zupełnie różne potwory.

Charakterystyka Edytuj

Zespolona Bestia to jedna z najbardziej nietypowych znanych Bestii - chociaż jest to jeden stwór, to tak naprawdę tworzą go dwie osobne kreatury: jedna większa, druga mniejsza. Większa Bestia porusza się na dwóch nogach, posiada wielką paszczę, ostro zakończony ogon oraz parę łap wyposażonych w spore pazury. Potwora tego cechuje spora siła fizyczna, potrafi także wysoko skakać. Mniejsza Bestia posiada wielkie szczęki, a jej przednie kończyny zakończone są szponami. Szybko porusza się na swoich czterech łapach. Większy potwór zazwyczaj nosi mniejszego na plecach tak, by razem sprawiały wrażenie jednej Bestii, lecz w każdej chwili mniejszy stwór może się oddzielić od większej kreatury.

Biografia Edytuj

Monstrum to powstało w wyniku połączenia i mutacji dwóch Skoczków. Przez lata Zespolona Bestia żyła pod powierzchnią miasta Antropolis, razem z innymi przedstawicielami swojego gatunku. Jednak, kiedy w metropolii zaczęto budować nowy tunel komunikacyjny, potwór wraz z innymi Bestiami wyszedł na powierzchnię. Tam rozpoczął łowy na mieszkańców Antropolis, aby nakarmić nimi swoją Królową. Zespolona Bestia siała spustoszenie w mieście, kiedy dostrzegła jednego z Bohaterów, który przybył na ratunek mieszkańcom - Williama Furno. Zaczęła za nim gonić i dotarła aż na plac budowy tunelu. Po drodze złamała jedną z latarni ulicznych, której część wykorzystała jako broń. Na budowie na potwora czekał gotowy do walki Nathan Evo w swojej Maszynie XL. Na początek kreatura mocno uderzyła latarnią Furno, a następnie przystąpiła do walki z Evo. Starcie między Zespoloną Bestią a Bohaterami było ciężkie, jednak Furno związał łańcuchem jedną z nóg stwora i przywiązał do barierki. Wtedy Evo wystrzelił rakiety, które powaliły Bestię. Upadek znokautował ją, jednak po chwili odzyskała przytomność. Mniejsza Bestia oddzieliła się od większej, wstała i porwała Furno, którego zabrała do podziemnych jaskiń.

Filmy, w których występuje Edytuj

Komiksy, w których występuje Edytuj

Gry, w których występuje Edytuj

Zestawy, w których występuje Edytuj

44021 44021 Bestia Splitter kontra Furno i Evo styczniu 2014 r. Tak 1

Galeria Edytuj