FANDOM

Zębata Bestia
Zębata Bestia film
Seria: LEGO Hero Factory
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Zębata Bestia, znana także jako Bestia Jaw - jeden z rodzajów zmutowanych Skoczków.

Charakterystyka Edytuj

Stworzenia te są sporych rozmiarów. Nazwa tego rodzaju potworów wzięła się od ich olbrzymich, silnych szczęk. Zębate Bestie są także uzbrojone w ogromne, ostre pazury. Poza tym cechuje je duża siła, która przydała im się w starciu z Bohaterami i ich maszynami oraz zdolność do komunikacji między sobą.

Historia Edytuj

Zębate Bestie powstały w skutek mutacji zwykłych Skoczków. Do czasu budowy tunelu pod Antropolis, Bestie żyły w podziemnych jaskiniach nie dając żadnych oznak życia. Kiedy jednak rozpoczęto budowę korytarza, potwory wyruszyły wraz z innymi Skoczkami na łowy, których celem było zdobycie pożywienia dla Królowej. Jeden ze stworów podczas bitwy o miasto zaatakował Bohaterów Dunkana Bulka i Marka Surge'a. Została jednak odparta przez Williama Furno, siedzącego w swojej Odrzutowej Maszynie. Stwór szybko powalił pojazd, a następnie wydobył z niej Bohatera. Tuż po tym został mocno trafiony z Miotacza Mazi przez Daniela Rockę. Monstrum padło na ziemię, wypuszczając przy tym herosa. Inna Zębata Bestia starła się z Prestonem Stormerem i jego Zamrażającą Maszyną. Heros unieruchomił górną łapę potwora, lecz ten szybko rozkuł ograniczający go lód i przystąpił do ponownego ataku. W trakcie potyczki maszyna straciła rękę, a niedługo później poległa. Zębata Bestia porwała Stormera i zabrała do podziemii.

Trzy inne Zębate Bestie wraz ze Skoczkami otoczyły herosów podczas ich spotkania z Królową w gnieździe. Po pokonaniu władczyni, herosi wrócili na powierzchnię, natomiast tunel do jaskiń zamknięto.

Filmy, w których występuje Edytuj

Komiksy, w których występuje Edytuj

Gry, w których występuje Edytuj

Zestawy, w których występuje Edytuj

44016 44016 Bestia Jaw kontra Stormer styczniu 2014 r. Tak 1

Galeria Edytuj