FANDOM

Wieża Octanu
Universum: LEGO Przygoda
Klasa: budowla

Wieża Octanu to kwatera główna korporacji Octan w filmie LEGO Przygoda. Jest również kryjówką Lorda Biznesa.

OpisEdytuj

Wieża Octanu to niewyobrażalnych rozmiarów biurowiec, sięgający praktycznie aż do samego kosmosu. Z jednej strony otaczają ją wody Oceanu, natomiast z drugiej znajduje się wir, uznawany za bezdenną otchłań, który tak na prawdę jest przejściem międzywymiarowym pomiędzy światem LEGO a światem ludzi. W pozostałym otoczeniu jest Klocburg. W samym biurowcu mieści się główna siedziba korporacji Octan, a także kryjówka Prezesa Biznesa, a raczej Lorda Biznesa. Do pomieszczeń składających się na Wieżę Octan można zaliczyć, między innymi: studio TV, gdzie kręcą serial Gdzie są moje gacie?, Komora Topiąca, w której przetapia się więźniów, więzienie, Zbiornik Myśli, w którym torturowani Architekci zmuszani są do wymyślania coraz to nowszych instrukcji budowy, Sala Reliktów - miejsce, w którym przechowywane są artefakty nie pochodzące ze świata LEGO, pomieszczenie głównego komputera, który to steruje budynkiem, hala z Kroplejem, sala konferencyjna oraz setki, a może i tysiące biur. Ponadto najwyższa część Wieży Octan może się odczepić i posłużyć jako mobilne, latające centrum dowodzenia. Lord Biznes wykorzystał tą funkcję, aby dostać się do Klocburga i ostatecznie posklejać jego mieszkańców.

Miejsca w świecie LEGO Przygoda
Krainy:
ChmurokukułkowoDuplonStary ZachódŚródzelandia
Wody:
Ocean
Miejscowości:
Klocburg
Budowle:
Wieża Octan

Więcej z Fandomu

Losowa wiki