FANDOM

Waylon Smithers
Waylon Smithers
Seria: LEGO Minifigures
Akcesoria: pudełko z lalką

Waylon Smithers - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Minifigures, z kolekcji 71009 Minifigurki LEGO: The Simpsons, seria 2 przedstawiająca osobistego asystenta Montgomery'ego Burnsa, szefa Homera Simpsona. Pojawiła się w 2015 r.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka ma blado niebieskie spodnie, piaskowozielony korpus i ramiona oraz żółtą głowę i dłonie. Obrazek na tułowiu przedstawia rozpiętą marynarkę, białą koszule pod nią i fioletową muszkę. Głowa ma unikatowy kształt, oddający rysy filmowej postaci. Ma wymodelowane włosy (pomalowane na brązowo), uszy, okulary (z pomalowanymi na biało szkłami, czarnymi oprawkami i namalowanymi czarnymi źrenicami), nos i wysunięte do przodu usta. Nad okularami namalowane są brązowe brwi.

Postać Edytuj

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Jako osobisty asystent złowieszczego miliardera, pana Burnsa, Waylon Smithers ma szeroki zakres obowiązków: prowadzenie terminarza niecnych czynów pana Burnsa, czuwanie nad jego nielegalnymi organizacjami, kładzenie go do łóżka, wpuszczanie mu kropelek do oczu, pilnowanie, żeby dobrze przeżuwał i nie zadławił się, kłamanie przed sejmową komisją śledczą i sporadyczne maszynopisanie. Dobrze, że pan Smithers jest tak oddany swemu pracodawcy, bo prędzej czy później musiałby poprosić o podwyżkę!

Filmy, w których występuje Edytuj

Gry, w których występuje Edytuj

Galeria Edytuj