FANDOM

Vornon
250px
Seria: Legends of Chima
Odmiany: {{{odmiany}}}
Akcesoria: Chokize

Ice Slice

 Vornon - Minifigurka i postać z serii Legends of Chima, wprowadzona w sierpniu 2014 roku. Jest on pilotem Plemienia Sępów

OpisEdytuj

Minifigurka Vornona składa się z dziesięciu części (nie licząc akcesoriów). Tułów Vornona jest w większości szary, u góry znajduje się jasnoszare opierzenie, a pod nim kula CHI, jeszcze niżej znajduje się umięśnienie. Po lewej stronie tułowia znajdują się kości w kolorze przeźroczystym niebieskim., a po prawej stronie widoczne są mięśnie wewnętrzne. Lewa ręka jest w kolorze ciemnoszarym z jasnoszarą dłonią, a prawa ręka jest przeźroczysto niebieska, z niebieską dłonią. Prawa noga minifigurki jest ciemnoszara, a lewa przeźroczysto niebieska. U spodu stóp znajdują się pazury. Głowa Vornona jest w kolorze jasnym fioletowym, z przodu znajduje się długi ciemnoszary dziób, a na górze znajdują się zszycia. Twarz ludzika jest jednostronna.  Zbroja minifigurki jest w kolorze przeźroczystym niebieskim, z tyłu pancerza znajdują się jasnoszare skrzydła. 

Opis LEGO.comEdytuj

LEGO.com-icon-yellow

Vornon postrzega świat jako ogromny głaz, który w każdej chwili może mu spaść na głowę. Zawsze spodziewa się najgorszego, a nawet jeśli wszystko idzie dobrze, to przecież i tak prędzej czy później przydarzy się jakieś nieszczęście. Co ciekawe, najlepiej dogaduje się z VoomVoomem, który dostrzega jasne strony każdej sytuacji. Choć jest elitarnym pilotem sępich odrzutowców i ma na koncie wiele zwycięstw, zawsze towarzyszy mu obawa, że kolejna bitwa zakończy się porażką lub przyniesie jakieś straszne konsekwencje.

Ciekawostki Edytuj

Występowanie Edytuj

ZestawyEdytuj

SerialeEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki