FANDOM

Voom Voom
250px
Seria: Legends of Chima
Odmiany: {{{odmiany}}}
Akcesoria: Podwójne Lodowe Topory,

Frostcutta, Flaka, Izeaxx

 Voom VoomMinifigurka i postać z serii Legends of Chima , wprowadzona w sierpniu 2014 roku. Jest on pilotem Plemienia Sępów

OpisEdytuj

Minifigurka Voom Vooma składa się z dziesięciu części (nie licząc akcesoriów). Tułów jest w większości biały, przepasany jest zieloną, podniszczoną szarfą, na której z tyłu i przodu tułowia znajdują sie liczne małe kostki. U góry szarfy znajduje się kula CHI. Na tułowiu widać umięśnienie, a w okolicach szyi znajduje się opierzenie., w niektórych miejscach widać świecące niebieskie kości i tkankę mięśniową. Ręce ludzika są białe, a dłonie są ciemnoszare. Prawa noga minifigurki jest biała, znajduje się na niej nakolannik, lewa noga jest w kolorze przeźroczystym niebieskim. Na stopach nadrukowane są pazury. Głowa Voom Vooma jest w kolorze białym z przodu znajduje się długi ciemnoszary dziób.  Zbroja minifigurki jest w kolorze przeźroczystym niebieskim, z tyłu pancerza znajdują się jasnoszare skrzydła.

Linki zewnętrzneEdytuj

Opis LEGO.comEdytuj

LEGO.com-icon-yellow.png To jest opis, który pochodzi z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

VoomVoom jest pewien jednego: że niezależnie od sytuacji wszystko będzie dobrze. Nawet w obliczu hordy wrogów udaje mu się zachować pogodę ducha. (W końcu skoro ma tyle celów, to jak mógłby spudłować?) Jako zdolny pilot zawsze spodziewa się zwycięstwa w bitwie. Dużo czasu spędza z Vornonem, który jest jego dokładnym przeciwieństwem i którego denerwuje nieustanny optymizm VoomVooma, gdyż sam zawsze spodziewa się najgorszego. W pewnym sensie stanowią zespół doskonały, bo w trakcie bitwy ich charaktery idealnie się równoważą.

CiekawostkiEdytuj

  • On i Vornon  mają podobne role do Crawleya i Cruga oraz do Krunchy i Nuckala z Ninjago;
  • Jako minifigurka ma szare skrzydła, jednak w serialu są one czarne;
  • On i Vornon są swoimi przeciwieństwami.

WystepowanieEdytuj

Warianty Edytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki