FANDOM

Tunelowa Bestia
Tunelowa Bestia film
Seria: LEGO Hero Factory
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Tunelowa Bestia, zwana też Tunelowcem lub Bestią z Tunelu - jeden z typów zmutowanych Skoczków.

Charakterystyka Edytuj

To, co odróżnia Tunelowe Bestie od innych monstrów jest to, że noszą na plecach skorupy, będące pozostałościami po kokonach, ponieważ niedawno się z nich wykluły. Poza tym, monstra te są jedynymi z niewielu Bestii, które posiadają więcej niż dwie pary kończyn. Potwory te posiadają cztery kończyny zwieńczone ogromnymi kwasowymi szponami, na których się poruszają, i dzięki którym mogą tworzyć w skałach podziemne tunele oraz jaskinie. Potwory te mają także dodatkową parę przednich łap, które kończą chwytne palce zaopatrzone w trujące pazury. Jedną z naturalnych broni Tunelowych Bestii są też wielkie szczęki. Ten rodzaj zmutowanych Skoczków potrafi niezwykle daleko skakać. Tunelowe Bestie dobrze czują się pod ziemią i są w stanie zaciekle bronić swojego terytorium przed wszelkimi intruzami.

Historia Edytuj

Tunelowe Bestie od lat pozostawały pod powierzchnią ziemi, kiedy w Antropolis rozpoczęto budowę nowego tunelu komunikacyjnego. Po niedługim czasie od rozpoczęcia przez Skoczki inwazji na metropolię do Magnetycznej Jaskini, zamieszkiwanej przez Tunelowe Bestie, trafiło dwóch herosów w swoich Maszynach Bojowych. Jeden z nich - Daniel Rocka - został przygnieciony do namagnetyzowanej skały w swoim Wspinaczu, przez co nie mógł się ruszyć. Wtedy jedna z Tunelowych Bestii zbliżyła się do Bohatera. Heros jednak, widząc w stworzeniu zagrożenie, zranił Bestię jedną z pił zamontowanych w pojeździe. Potwór wściekł się i próbował go zaatakować, jednak został zestrzelony przez Marka Surge'a. Tuż po tym kolejna Tunelowa Bestia spróbowała zaatakować maszynę Surge'a, jednak ją spotkał los podobny, co poprzedniego stwora. Kiedy robot Rocki został przygnieciony przez skałę i Bohater opuścił swój pojazd, następna Tunelowa Bestia ruszyła do ataku. Rockce udało się dojść do Bitewnej Maszyny, lecz jej moduł kroczący został wkrótce zniszczony przez namagnetyzowany głaz. Kreatura pochwyciła Bohatera i czym prędzej zabrało go do Bestii Królowej. Rocka czym prędzej ruszył mu na pomoc w module latającym, z czego skorzystała inna Tunelowa Bestia, próbując go złapać. Skacząc, wpadła jednak w wiązkę energii elektrycznej i została porażona.

Później, kiedy władczyni Skoczków zwołała swoje sługi, by jej broniły, w jej legowisku zjawiła się co najmniej jedna Tunelowa Bestia.

Tunelowa Bestia figurka

Figurka Tunelowej Bestii i mikrofigurka Marka Surge'a.

Filmy, w których występuje Edytuj

Gry, w których występuje Edytuj

Zestawy, w których występuje Edytuj

Tunelowa Bestia pojawiła się w małym zestawie sierpnia 2014 roku - "44024 Bestia z tunelu".