FANDOM

Uzupełnić.png

Time Cruisers
Logo Time Cruisers.jpg
Dostępna w latach: 1996-1997
Liczba zestawów: 9

Time Cruisers – wprowadzona w 1996 roku seria LEGO System, która opowiadała o przygodach podróżników w czasie: Doktora Cybera, jego pomocnika Tima, robota Wacco oraz małpki Ingo. Składała się z 9 zestawów, z czego w Polsce można było kupić siedem. Oficjalnie seria zniknęła wraz z końcem 1997 r.

FabułaEdytuj

Pewnego razu Doktor Cyber, ekscentryczny naukowiec-wynalazca znalazł starą Mapę Czasu, zawierającą wskazówki dotyczące przemieszczania się w czasie i przestrzeni. Wyprowadził się za miasto i zbudował wielkie laboratorium, w którym zaczął konstruować wehikuły czasu i opracowywać plany wypraw badawczych. We wszystkim pomagał mu jego młody przyjaciel Tim ze swoją małpką Ingo oraz stary robot Doktora imieniem Wacco.

Niestety Doktor Cyber nie był jedynym posiadaczem sekretu przemieszczania się w czasie. Na granicy stref czasu czyhali Złodzieje Czasu. Byli to międzyczasowi chuligani, którzy chętnie psocili w różnych epokach, nie licząc się z tym, że mogą dokonać nieodwracalnych zmian w historii.

Lista zestawówEdytuj

Zestawy dostępne w PolsceEdytuj

Zestawy niedostępne w PolsceEdytuj

Gra planszowaEdytuj

Główny artykuł: LEGO Time Cruisers Game

W 1996 r. prawdopodobnie tylko w Ameryce Północnej LEGO sprzedawało grę planszową pt. LEGO Time Cruisers Game. Zadaniem gracza było wcielenie się w rolę Doktora Cybera i poprzez zebranie różnych akcesoriów z różnych epok udowodnić ludziom, że podróże w czasie są możliwe.

SłuchowiskaEdytuj

Z okazji czterdziestolecia LEGO w Niemczech[1], w 1996 r. tamtejsze wydawnictwo fonograficzne Karussell zrealizowało trzy słuchowiska o przygodach Podróżników w czasie: Testflug TC 13 (Lot próbny TC 13), Unternehmen Cybercom (Przedsięwzięcie Cybercom) i SOS aus der Vergangenheit (SOS z przeszłości). Były one wydane na kasetach magnetofonowych i dostępne tylko w Niemczech.

CiekawostkiEdytuj

  • Minifigurka Tima była (prawdopodobnie) pierwszą w historii LEGO System, która posiadała narysowany nos.

ŹródłaEdytuj

  1. Hӧrspielland.de – niemiecka strona poświęcona słuchowiskom

Więcej z Fandomu

Losowa wiki