Fandom

KLOCKI LEGO Wiki

Tesara

3174strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Tesara
Universum: LEGO Bionicle
Klasa: Miejscowość

Tesara - wioska w dżungli na Bara Magna.

OpisEdytuj

Wioska leżała w jedynej na Bara Magna dżungli, w pobliżu starożytnych ruin. Tak jak inne wioski na Bara Magna miała zwartą strukturę, skupiającą wszystkie miejsca pracy i obiekty mieszkalne. Tak jak wszystkie wioski miała swoją arenę, na której walczą glatorianie.

Gorące źródła Edytuj

Gorące źródła był to nieduży teren leżący w okolicach dżungli. Był pokryty licznymi gejzerami. Dla agori z Tesary gejzery te były bardzo ważne, gdyż dostarczały im wodę.

MieszkańcyEdytuj

Agori żyjący tutaj mieszkali na drzewach, przez co przypominali zwierzęta. Mieszkańcy Tesary byli najczęściej medykami, historykami i poszukiwaczami skarbów.

Znani mieszkańcyEdytuj

DawniEdytuj

Historia Edytuj

Tesara po rozpadzie stała się domem plemienia dżungli.

Tarix przybył do wioski żeby poćwiczyć z Greshem do meczu. Berix, który towarzyszył glatorianinowi wody namówił Gresha, żeby pomógł mu szukać pancerza.

Bohater agori próbując zdobyć obronę dla Vulcanusa przed łowcami kości odwiedził Tesarę. Chciał znaleźć Gresha ale zamiast niego znalazł Tarduka. Tarduk zgodził się powiedzieć agori gdzie jest glatorianin w zamian za starożytny zwój. Bohater agori zgodził się i Tarduk zaprowadził go do Gresha. Tesarański glatorianin był szczęśliwy że pomoże Vulcanusowi. Sprzedał także swoją pieczęć w zamian za niewielką sumę pieniędzy.

Po opuszczeniu ruin Tajun Mata Nuii, Ackar,Kiina, Gresh i Berix udali się w stronę dżungli, żeby rozpowszechnić informację o zjednoczonych siłach Skralli i łowców kości oraz o zniszczeniu wioski wody. Kiedy przybyli do miasta trwała akurat walka Vastusa z Tarixem. Odkryli że w mecz był zaangażowany Metus i do Tesary zjechali się agori z wielu wiosek.Ponieważ mecz dopiero się zaczynał Ackar spróbował go przerwać, ale został zignorowany przez przywódce wioski. Jednak Vastus i Tarix przerwali walkę i wysłuchali Ackara. Dowiedzieli się wtedy o ataku Skralli i łowców kości oraz o tym aby ich pokonać mieszkańcy wiosek muszą się zjednoczyć i razem stawić opór przeciwnikom.

Następnie Berix udał się w stronę gorących źródeł w poszukiwaniu różnych przedmiotów. Kiina myślała że to on jest zdrajcą więc zaczęła go śledzić. Złapała go i zaczęła z nim rozmawiać. Nagle zostali otoczeni przez łowców kości i zostali pojmani jako zakładnicy.

Filmy, w których występowałaEdytuj

pde Miejsca w świecie LEGO Bionicle
Ciała niebieskie:
Aqua MagnaBara MagnaBota MagnaŚciana Gwiazd
Krainy, środowiska, zbiorniki wodne, góry itp.:
Miejscowości:
Ko-KoroKoloseumLe-MetruStalaktytowa wioska
Budowle, pomieszczenia i urządzenia:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki