FANDOM

Stalowobrody
Seria: The LEGO Movie (LEGO Przygoda)
Odmiany: {{{odmiany}}}
Akcesoria: Miecz

Stalowobrody - jedna z postaci z filmu LEGO Przygoda - pirat pragnący zemsty na Lordzie Biznesie. Jest to też figurka akcji przedstawiająca wspomnianego pirata.

Opis postaciEdytuj

BiografiaEdytuj

Stalowobrody był piratem, który przegrał kiedyś starcie z Lordem Biznesem. Od tamtego czasu pragnął na nim zemsty za utratę części swojego dawnego ciała. Zbudował sobie jednak nowe ze złomu pochodzącego z wraków statków. Pozostałe części swojego dawnego ciała (oprócz głowy) schował w skrzyni na skarby. Po przyłączeniu się do Emmeta i jego przyjaciół planuje zrealizować swoje marzenie zemsty.

Cechy i zdolnościEdytuj

Pirat ten jest zajadłym Architektem. Ogarnięty jest chęcią zemsty na Prezesie Biznesie, za krzywdy, jakie mu zadał. Jednak jego ciało jest o wiele potężniejsze niż stare. Obecnie może strzelać z podwójnych dział armatnich z lewej ręki i walczyć z większymi przeciwnikami.

W grze LEGO PrzygodaEdytuj

W grze LEGO Przygoda gra wideo Stalowobrody jest postacią grywalną. Za pomocą swoich dział potrafi rozbijać srebrne klocki i niszczyć grupy przeciwników. Może też podnosić wrogów i nimi rzucać.

Opis figurkiEdytuj

Figurka Stalowobrodego posiada ruchome stawy: część są to stawy kulkowe, a część to stawy pokrętłowe (znane z serii Knight Kingdoms). Lewa noga pirata przypomina protezę, podobnie jak jego lewa ręka, na której ma zamontowane dwa działa armatnie, z których można strzelać. Na tej samej ręce ma koło sterowe, służące jako miejsce na pociski. Natomiast jego prawa ręka zaopatrzona jest w dłoń z ruchomymi palcami oraz rekinem. Stalowobrody ma obracany w pasie tułów, a na nim zamontowany otwierany kufer. Na plecach robotycznego pirata można umieścić wyjmowany miecz. Zupełnie nową częścią, którą zaprojektowano dla Stalowobrodego jest jego broda. W całej figurce przeważają kolory: rudawobrązowy, kamienny ciemnoszary, umiarkowany kamienny szary, czarny oraz srebrny oraz nugatowy. Ma również dużo różnic niż ten w filmie np: armaty w filmie miały jeszcze małą dobudówkę, nie ma łańcucha który łączył rękę z tułowiem, plecy wyglądały trochę inaczej, ster na lewej ręce miały mały klocek, w nogach użyto trochę innych kolorów, na skrzyni kłódka jest inaczej wczepiona, na jednym z palców nie powinno być tego okrągłego elementu.

CiekawostkiEdytuj

  • W oryginalnej wersji filmu swojego głosu Stalowobrodemu użyczył Nick Offerman.

Zestawy, w których występujeEdytuj

Nazwa Rok pojawienia się Dostępny w Polsce
70807 Pojedynek Stalowobrodego 2014 Tak
70810 Statek "Morska Krowa" Stalowobrodego 2014 Tak

Filmy, w których występujeEdytuj

Gry, w których występujeEdytuj

Gadżety ze StalowobrodymEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki