FANDOM

Uzupełnić

Stalowobrody - jedna z postaci z filmu LEGO Przygoda; pirat pragnący zemsty na Lordzie Biznesie.

Postać Edytuj

Stalowobrody
Stalowobrody film
Zawód/zajęcie: Pirat
Seria: film LEGO Przygoda
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Biografia Edytuj

Stalowobrody był kiedyś zwykłą minifigurką zajmującą się piractwem. W bliżej nieokreślonym momencie starł się z Lordem Biznesem i stracił większą część swojego ciała. Od tamtego czasu pragnął zemsty na Biznesie. Zbudował sobie nowe ciało ze złomu pochodzącego z wraków statków. Pozostałe części swojego dawnego ciała (oprócz głowy) schował w skrzyni na skarby. Dołączył do Emmeta aby zrealizować swoje marzenie zemsty.

Charakterystyka Edytuj

Pirat ten był zajadłym Architektem. Ogarnięty był chęcią zemsty na Prezesie Biznesie za krzywdy, jakie mu zadał. Jednak jego ciało było o wiele potężniejsze niż stare. Dzięki niemu mógł strzelać z podwójnych dział armatnich z lewej ręki i walczyć z większymi przeciwnikami.

Filmy, w których występuje Edytuj

Gry, w których występuje Edytuj

LEGO Przygoda: Gra Wideo Edytuj

Jest jedną z grywalnych postaci w grze LEGO Przygoda: Gra Wideo. Za pomocą swoich dział potrafi rozbijać srebrne klocki i niszczyć grupy przeciwników. Może też podnosić wrogów i nimi rzucać.

LEGO Dimensions Edytuj

Postać Stalowobrodego pojawia się również w grze LEGO Dimensions.

Gadżety ze Stalowobrodym Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Figurka Edytuj

Stalowobrody
Stalowobrody
Seria: The LEGO Movie
Akcesoria: Wielki miecz, kapelusz kapitana piratów

Figurka przedstawiająca Stalowobrodego pojawiła się w 2014 r. w ramach serii The LEGO Movie. Isniteje w dwóch wariantach: większym, figurki akcji i mniejszym. Ogółem stanowi część dwóch zestawów.

Opis Edytuj

Większa Edytuj

Figurka Stalowobrodego posiada ruchome stawy: część znich to stawy kulkowe, a część pokrętłowe (znane z serii Knight Kingdoms). Lewa noga pirata przypomina protezę, podobnie jak jego lewa ręka, na której ma zamieszczone są dwie armaty, z których można strzelać. Na tej samej ręce ma koło sterowe, służące jako miejsce na trzymanie pocisków. Prawa ręka zaopatrzona jest w dłoń z ruchomymi palcami i ozdobiona figurką rekina. Stalowobrody ma obracany w pasie tułów, a na nim zamontowany otwierany kufer. Na plecach robotycznego pirata można umieścić wyjmowany miecz. Zupełnie nową częścią, którą zaprojektowano specjalnie na potrzeby tej figurki jest jego broda. W całej figurce przeważają kolory: rudawobrązowy, kamienny ciemnoszary, umiarkowany kamienny szary, czarny oraz srebrny oraz nugatowy.

Zestawy, w których występuje Edytuj

70807 Pojedynek Stalowobrodego 2014 r. Tak Większa 1
70810 Statek "Morska Krowa" Stalowobrodego 2014 r. Tak Mniejsza 1

Ciekawostki Edytuj

  • Duża figurka różni nieco od filmowej postaci, np:
    • armaty w filmie miały jeszcze małą dobudówkę
    • brakuje łańcucha który łączył rękę z tułowiem,
    • plecy są trochę inne
    • ster na lewej ręce miał mały klocek
    • nogi mają trochę inny kolor
    • na skrzyni kłódka jest inaczej wczepiona
    • na jednym z palców jest dodatkowo okrągły element

Zobacz też Edytuj