FANDOM

Sensei Garmadon
250px
Seria: Ninjago
Odmiany: {{{odmiany}}}
Akcesoria: Złote Bronie Spinjitzu (dawniej)

Sensei Garmadon (dawniej Lord Garmadon) jest minifigurką z serii Ninjago wprowadzoną w 2011 roku.

Opis minifigurkiEdytuj

Pierwsza formaEdytuj

Lord Garmadon bezpośrednio po transformacji był cały mroczny. Tułowie miał przepasane fioletowym pasem. Na całym brzuchu miał nadrukowane kości. Jego oczy były czerwone. Na jego głowie znajdował się hełm, który oznaczał (dawniej) władzę nad szkieletami. Hełm był szaro-srebrny, z białą kością.

Druga formaEdytuj

Lord Garmadon po dostaniu się do mrocznej krainy zyskał dodatkową parę rąk. Teraz na klatce piersiowej miał zbroję. Reszta stroju się nie zmieniła.

Trzecia formaEdytuj

Garmadon uwolnił się już spod wpływu mroku. Teraz jest spokojnym Senseiem. Jego włosy są siwe, fryzurę taką jaką ma Lloyd. Nie ma już czerwonych oczu, widać Jego brwi. Na twarzy Garmadona można dostrzec widoczne rysy twarzy. Ma na sobie czarny strój, który okrywa szary materiał. Przepasany jest zielonym pasem, który sięga do kolan. Kolor ten pojawia się również na czarnym stroju. Jak każdy Sensei, ma przy sobie drewnianą laskę.

Informacje fabularneEdytuj

Główny artykuł: Sensei Garmadon

Garmadon był głównym wrogiem Ninja. Kiedy Lloyd pokonał Mrocznego Władcę, zło opuściło Garmadona, a podczas konfliktu z Ninja Droidami został mentorem Ninja.

OpisEdytuj

LEGO.com-icon-yellow To jest opis, który pochodzi z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Garmadon jest bratem Senseia Wu. Za młodu został ukąszony przez Pożeracza Światów i stał się Lordem Garmadonem. W tej bezlitosnej i złowrogiej postaci został wrogiem Senseia Wu i wojowników ninja. Dopiero gdy Władca został pokonany, Garmadon uwolnił się spod mrocznego wpływu. Nie wierzy już w żadną przemoc i skupia się na tym, by jak najlepiej wychować swojego syna, Lloyda. Ale czy naprawdę stał się dobrym człowiekiem i czy wytrwa w pokojowym nastawieniu wobec grożących mu nindroidów?

Lista zestawów w których występujeEdytuj

Zwykły:Edytuj

Czteroręki:Edytuj

Sensei:Edytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki