FANDOM

W tym artykule znajdują się linki do nieistniejących jeszcze haseł. Jeśli możesz, zmień je w nowe artykuły.
Scorm
Plik:Scorm.png
Seria: Legends of Chima
Odmiany: {{{odmiany}}}
Akcesoria: Korrodor

Scorm - postać i minifigurka pochodząca z serii LEGO® Legends of Chima, wprowadzona w styczniu 2014 roku. Jest władcą Plemienia Skorpionów, zastępuje Craggera jako główny antagonista serii. Pragnie zdobyć na własność całe Chi i całą Chimę.

Opis minifigurkiEdytuj

Minifigurka Scorma jest unikatowa, składa się z siedmiu części (nie licząc akcesoriów). Tułów Scorma jest w większości czarny, jednak znajduje się na nim wiele złotych wzorów mających tworzyć pancerz. U góry tułowia nadrukowana jest kula CHI, w różnych miejscach pojawiają się małe zielone diamenciki. Ręce minifigurki są złote, a dłonie czarne. Czubek głowy Scorma jest czarny, nadrukowany jest na nim złoty skorpion, po bokach znajdują się czarne trójkąciki. Przód głowy minifigurki jest złoty, na jego spodzie znajdują się cztery małe zęby, a po bokach dwa zakrzywione kły. Pancerz Scorma jest unikatowy, z tyłu znajduje się miejsce do którego przyczepia się brązowy szpikulec, który ma przedstawiać żądło. Jego nogi są czarne, tam również pojawiają się złote wzory oraz małe zielone diamenty. Na samym dole nóg nadrukowane są  szpony. 

Informacje fabularneEdytuj

Kiedyś Scorm był zwykłym skorpionem zamieszkującym Wąwóz Przepaści Bez Dna. Jednak pewnego dnia Laval zrzucił do otchłani CHI Krokodyli, co spowodowało ewolucję Skorpionów, Pająków i Nietoperzy. Porwali Crominusa i Crunket, a później zaprowadzili ich na powierzchnię aby pokazać im źródło CHI. Para królewska próbowała uciec, ale po jakimś czasie spostrzegli, że znaleźli się w Krainach Zewnętrznych. Crominus został z powrotem złapany, a Crunket udało się uciec. By zdobyć więcej CHI Pełzacze zablokowały chimospady oraz uwięziły siedem z ośmiu Legendarnych Bestii. 

W odcinku 23 Skorpiony zdobyły władzę nad Legendarnym Krukiem. Legendarna Bestia miała dla nich zdobyć Złote CHI Lavertusa. Kiedy Kruk to zrobił Scorm rozkazał swoim podwładnym użyć Złotego CHI do budowy posągu Skorpiona Wspaniałego. W porę do jaskini przybyli Laval, Lavertus i Razar. Po bitwie wygranej przez pokojowe plemiona Chimy Scorm zauważył zostawiony przez Razara Speedor. Jeszcze w tym odcinku Chmura Mroku podleciała pod Górę Cavorę po Skały Plemion aby stworzyć własne Speedory.

W odcinku 24, kiedy Laval i Bladvic uratowali Legendarnego Niedźwiedzia, Scorm z małą armią na Speedorach zaczął ścigać księcia lwów. Udało mu się zatrzymać niedźwiedzie, jednak ich chrapanie spowodowało lawinę. W nocy wszystkie siły Pełzaczy przeniosły się do Jaskini Skorpionów. 

W odcinku 25 Scorm dowodził konwojem do Jaskini Skorpionów, przeprowadzał do niej Crominusa oraz przedostatnią Legendarną Bestię- Matkę-Wilczycę. Po drodze złapał także Worriza i Craggera. Jakiś czas później drużyna Lavala przybyła do jaskini, Scorm razem z grupą pełzaczy na Speedorach zaatakował bohaterów. Laval dzieki Petardom CHI pooddzielał pełzacze. W głównej części jaskini Scorm siedząc za sterami Żądła Skorpiona usłyszał historię Craggera o tym, że to dzięki Lavalowi powstały Pełzacze. Wyśmiał tą opowieść i rozkazał swoim żołnierzom strzelać. Później sam wziął Korrodor i strzelając zawalił wszystkie wejścia prowadzące do jaskini oprócz jednego, którym wlecieli Lavertus i Rinona. Kiedy jaskinia zaczęła się zawalać próbował pobiec za młodymi wojownikami, jednak jaskinia całkowicie się zapadła, przez małą dziurę ostrzegł wojowników Chimy, Laval dał mu swoją ostatnią kulę CHI po czym mały otwór się zawalił. Scorm zrzucił kulę do przepaści nieświadomie budząc Sir Fangara z tysiąca lat "Snu bez Snów".

W  odcinku 27 on i reszta skorpionów zrzucają do otchłani całe swoje CHI dając Sir Fangarowi moc do wskrzeszenia swoich wojsk. Jakiś czas później z otchłani wyszli Lodowi Łowcy, którzy zamrozili  skorpiony oraz samego króla Skorpionów.

W kilku następnych odcinkach Scorm pojawia się jako lodowy posąg w kolekcji Sir Fangara.

W odcinku 36 Flinx przypadkiem odmraża całą kolekcję Sir Fangara w tym pełzacze, które chcą znów walczyć z pokojowymi plemionami Chimy.

CiekawostkiEdytuj

  • Scorm początkowo nazywał Speedory "Kołośmigami".

Opis LEGO.comEdytuj

LEGO.com-icon-yellow.png To jest opis, który pochodzi z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Król skorpionów jest równie nikczemny, co niecierpliwy, wybuchowy i skłonny do dramatyzowania. Chciałby wszystkim rządzić — JUŻ! TERAZ! OD RAZU! Swoich poddanych kontroluje za pomocą hipnotycznego żądła oraz antypatycznego charakteru!

GaleriaEdytuj

Zestawy z minifigurką ScormaEdytuj

en:Scorm fr:Scorm

Więcej z Fandomu

Losowa wiki