FANDOM

Scarox
Scarox film
Seria: LEGO Hero Factory
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Scarox - zmutowany przez Mózgi przedstawiciel gatunku pająkopodobnych istot zwanych Pustynnymi Pełzakami z planety Makuhero.

Charakterystyka Edytuj

Przed mutacją stworzenia swoim wyglądem przypominały wielkie insekty o trzech parach odnóży zakończonych ostrzami. Miały dwie pary oczu. Były średnich rozmiarów. Zamieszkiwały głównie tereny pustynne. Wydawały się być dosyć spokojne, ale bywały też i ciekawskie.

Po tym, jak Mózgi zaatakowały, Scaroxy przeobraziły się w niebezpieczną bestię. Ich nadrzędnym celem stało się wtedy zniszczenie Fabryki Bohaterów. Stały się agresywne i nieprzewidywalne. Ich broń stanowiły pancerne kły jadowe oraz ostrza, dzięki którym mogły skutecznie ciąć i walczyć. Nosiły je na swoich czterech górnych kończynach.

Historia Edytuj

Scarox był kiedyś zwykłym Pustynnym Pełzakiem zamieszkującym pustynne rejony Planety Makuhero. Pewnego dnia natrafił na podejrzany obiekt, którym był mały statek kosmiczny. Insekt podszedł do niego, lecz w tym samym czasie został zaatakowany przez jednego z pasożytów kontrolujących umysły - Mózga. Przeobraził się wtedy w agresywną kreaturę i wkrótce razem z innymi zmutowanymi przedstawicielami swojego gatunku, ruszył na Makuhero. Zaatakował miasto i brał udział w walkach na jego ulicach. Dwa Scaroxy zaatakowały Bohaterkę Natalie Breez, jeszcze inne stanęły do walki przeciwko Rocka'e, a co najmniej jeden z mutantów postanowił zaatakować Wieżę Montażową, gdzie został porażony prądem przez Marka Surge'a. Jednak kiedy herosi odkryli, jak usunąć Mózgi z ciała żywiciela, Scaroxy uwolniono spod ich kontroli, tak jak inne mutanty. Wróciły po tym do swojego dawnego miejsca zamieszkania.

Filmy, w których występuje Edytuj

Książki, w których występuje Edytuj

Gry, w których występuje Edytuj

Zestawy, w których występował Edytuj

Galeria Edytuj