FANDOM

Sam Sanister vel Lord Sinister
Seria: Adventurers, Orient Expedition
Akcesoria: cylinder, hełm lotniczy, rewolwer, epolety

Sam Sanister, Lord Sinister - minifigurka i postać pochodząca z serii klocków LEGO System Adventurers i jej kontynuacji Orient Expeditions, ich główny czarny charakter, złodziej bezcennych zabytkowych przedmiotów i handlarz zagrożonymi gatunkami zwierząt (dokładniej dinozaurami), rywal podróżnika i archeologa Johnnego Thundera.

OpisEdytuj

Na twarzy Sama Sanistera widać podkręcone wąsy, monokl na prawym oku i bliznę na lewym policzku. Minifigurka zamiast lewej dłoni posiada hak.

W podseriach Egipt oraz Wyspa Dinozaurów Baron von Barron ma jasną kolorystykę - tułów zbliżony do Johnny'ego Thundera i szare spodnie. W większości zestawów z tych serii postać posiada białe naramienniki. Nakrycie głowy zmienia się w zależności od zestawu - w kilku zestawach jest to biały kapelusz podróżniczy (taki sam, jaki posiada Profesor Kilroy), ale w innych jest to czapka pilota (różne kolory).

W zestawach z podserii Orient Expedition minifigurka posiada ciemne ubranie, a na głowie nosi czarny cylinder. Podobny wygląd posiada inna figurka z serii Adventurers - Slyboot, który w podserii Egipt występuje jako towarzysz Barrona von Barona.

Zestawy z minifigurką SanisteraEdytuj

AdventurersEdytuj

(lista niepełna)

Orient ExpeditionEdytuj

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Sinister po angielsku znaczy groźny, złowrogi.

Szablon:Orient Expedition Minifigurki Nav

Więcej z Fandomu

Losowa wiki