Fandom

KLOCKI LEGO Wiki

Robot Wydobywczy

3178stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Robot Wydobywczy - postać ze świata LEGO Hero Factory. Jest to wyspecjalizowany robot przeznaczony do wydobywania minerałów.

HistoriaEdytuj

Na Tallos 5, roboty wydobywcze były używane do wydobywania cennych minerałów. Z biegiem czasu, każdy z nich otrzymał dłoń, przez którą mógł wchłonąć każdy rodzaj energii, i stać się coraz potężniejszy. Jednak zabezpieczenia nie zostały zainstalowane i robot wydobywczy mógł wchłonąć moc z źródła zasilania dopóki nie wyschło. Cztery obłąkane roboty wydobywcze stały się nieuczciwe i utworzyły przestępczy syndykat. Byli to Drilldozer, Nitroblast, Jetbug i Fire Lord. Po zaatakowaniu Stacji Paliw 22, wszyscy czterej zostali ostatecznie przechwyceni przez nowych Bohaterów 2.0. Cała czwórka jest leczona w Wieży Montażowej.

CechyEdytuj

Każdy robot wydobywczy posiada dłoń, przez którą mogą wchłonąć każdy rodzaj mocy przez czas nieokreślony. Jednak zabezpieczenia nie zostały zainstalowane, a im większa moc, tym bardziej uszkodzone było ciało robota i jego stan psychiczny, aż oszalał i pożądał mocy.

Znane Roboty WydobywczeEdytuj

  • Drilldozer
  • Fire Lord
  • Jetbug
  • Nitroblast
Postacie Hero Factory
Bohaterowie:
Daniel Rocka \ Dunkan Bulk \ Jimi Stringer \ Julius Nex \ Mark Surge \ Natalie Breez \ Nathan Evo \ Preston Stomer \ William Furno
Przestępcy:
Black Phantom \ Fire Lord \ Drilldozer \ Jetbug \ Nitroblast \ Voltix \ Von Nebula \ Witch Doctor
Pozostałe postacie:
Akiyama Makuro \ Pilot Drop Ship \ Robot Wydobywczy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki