FANDOM

Quatros - jedna z planet w uniwersum Hero Factory.

OpisEdytuj

Powierzchnię planety porasta gęsta dżungla, zamieszkała przez takie zwierzęta-roboty jak Scorpia, Raw Jawy, Fangzy i Waspixy. Rdzeń Quatros zbudowany jest z czystej Quazy.

HistoriaEdytuj

W odległej przeszłości planeta zamieszkiwana była przez bliżej nie znany lud, który pozostawił po sobie świątynię Quaza. W późniejszym okresie na Quatros przybyli górnicy w celu eksploatacji złóż Quaza, lecz i oni po pewnym czasie opuścili planetę, pozostawiając po sobie teleportery. Od tego momentu Quatros stała się planetą chronioną.

W historii najnowszej na Qutros przybył naukowiec Aldous Witch i zaczął nielegalnie wydobywać Quaza. W pewnym momencie otoczony przez zwierzęta, Witch wezwał Fabrykę Bohaterów na pomoc. Znalezione berło i czaszkę przy kopaniu, Witch połączył obydwa ze skrawkiem Quaza do stworzenia Berła Czaszki i został zmutowany w Witch Doctora. Witch rozpoczął wszczepianie uszkodzonych kolców Quaza zwierzętom do ich kontroli i pomocy w wydobywaniu Quaza. Rocka został wysłany, aby pomóc Witchowi, ale zgłosił, że zwierzęta stały się dzikie i otrzymał wsparcie Bohaterów przez Drużynę Alfa 1.

Miejsca w świecie Hero Factory
Wszechświaty:
Równoległy Świat CytadeliRzeczywistość 09091.5Rzeczywistość 37834.145098.350678.2Wszechświat Hero Factory
Ciała niebieskie:
Asteroida J-54HiveKollix IVLemus 2Lunar TratixMechnaMerak 9Planeta MakuheroTansari VITallos 5Tranquis VIIZ'chaya
Miejscowości:
AntropolisMakuheroMekronNew Stellac
Budowle:
Areszt dla złoczyńcówStacja Paliw 22Wieża Montażowa
Inne:
Gniazdo Bestii KrólowejSatelita Sigma Sigma Comunications

Więcej z Fandomu

Losowa wiki