FANDOM

Pythor
250px
Seria: Ninjago
Odmiany: {{{odmiany}}}
Akcesoria: Złote Berło Anakondowców (dawniej)

Pythor P. Przyjazny - ostatni przedstawiciel swojego gatunku Anakondowców. Minifigurka i postać z serii Ninjago. Główny antagonista drugiej serii, ważniejszy w sezonie czwartym.  

Główny artykułEdytuj

Główny artykuł: Pythor

OpisEdytuj

Anakondowcy byli plemieniem najpotężniejszym ze wszystkich Wężonów. Ich generałem był Pythor. Był, ponieważ każdy oprócz niego nie żyje. Głodowali w grobowcu, więc zjadali siebie nawzajem. Pythor został uwolniony przez Lloyda. Na początku kradł z nim słodycze. Jednak sam miał ambitniejsze plany. Chciał zjednoczyć wszystkie pięć plemion Wężonów, aby stały się jednym plemieniem. Wtedy też mogliby przebudzić legendarnego Pożeracza Światów. Jednak do tego potrzebne były cztery Ostrza Kłów, a aby je odnaleźć potrzebna była mapa. Wystarczyło podłożyć kawałek papieru pod pięć bereł. Połączony płyn stworzył mapę.

Pythor jest obecnie innego wyglądu, po przebywaniu w Pożeraczu Światów. Stał się królem wszystkich Wężonów. W czwartym sezonie pomaga Cyfrowemu Władcy, aby zemścić się na Ninja.

Na samym początku, kiedy się pojawił, był fioletowy. Na czubku głowy miał jakby diament. Pojawia się taki również na brzuchu. Jest to największy z Wężonów. Ma najdłuższą szyję. Potrafi stać się niewidzialnym. W sezonie czwartym jest biały. Reszta wyglądu się nie zmienia.

Lista zestawów w których występujeEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki