Fandom

KLOCKI LEGO Wiki

Pirat z Umbaru

3178stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Pirat z Umbaru
Pirat z Umbaru.jpg
Seria: LEGO The Lord of the Rings
Odmiany: 1
Akcesoria:  ?

Pirat z Umbaru - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO The Lord of the Rings. Przedstawia jednego z piratów wysłanych przez Saurona do ataku Gondoru. Pojawiła się w 2013 r. jako część jednego zestawu. W formie animowanego ludzika jest też jedną z postaci pojawiających w grze LEGO Władca Pierścieni: Gra Wideo.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka ma szare nogi, korpus i ramiona, czarne dłonie i cielistą głowę. Nadruk z przodu tułowia przedstawia brązowe, szerokie pasy, różne wisiorki, kawałe ciała widoczny pod szyją oraz naszyjnik. Twarz ma grube, czarne brwi, czarne oczy z białą plamka na górze każde, tatuaż na czole w formie czterech daszków jeden pod drugim, czarne wąsy i brodę oraz groźnie wyszczerzone zęby. Na głowie ludzik ma długie, czarne włosy opadające na ramiona.

Zestawy, w których występuje Edytuj

79008 Zasadzka na statku pirackim 2013 r. Tak 1

Postać Edytuj

Pirat z Umbaru
Pirat z Umbaru LWPGW 2.png
Zawód/zajęcie: Pirat
Seria: LEGO The Lord of the Rings
Postać wymyślona przez LEGO: Nie
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Gry, w których występuje Edytuj

Jest postacią grywalną w LEGO Władca Pierścieni: Gra Wideo, gdzie posiada dwie wersje swojego wyglądu. Pierwsza z nich ma szare nogi z brązowym elementem je łączącym, szary korpus i ramiona, czarne dłonie i cielistą głowę z czarnymi włosami. Obrazek na przodzie tułowia przedstawia szeroki brązowy pas na dole i kilka szarych pasków w górnej części. Twarz ma grube brwi, oczy z białymi plamkami, tatuaże pod oczami i usta. Druga wersja postaci wygląda jak fizyczna minifigurka z tą tylko różnicą, że ma brązowy element łączący nogi. Tym drugim ludzikiem można grać jedynie po dokupieniu dodatkowego pakietu z postaciami. Obaj piraci są uzbrojeni w topór.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki