FANDOM

Pan Przyjaciel
Pan Przyjaciel
Seria: Kicia Rożek
Ma swoją (mini)figurkę: Nie

Pan Przyjaciel - przyjaciel, którego zbudował sobie Piesio Rożek.

Charakterystyka Edytuj

Pan Przyjaciel dziwnie wyglądał, ponieważ Piesio zbudował go z części zabranych od innych jego przyjaciół: mała głowa z jednym okiem była połową Richarda, niebieskie włosy to ogon Kici Rożek, wielkie ręce, które służy mu do poruszania się to ramiona Orłodyla, natomiast krótkie nóżki pochodziły od Dr Lisiczki. Z racji tego, że był nową istotą nie potrafił odróżniać dobra od zła, a że jego jedynym pragnieniem było to, aby Piesio Rożek był zawsze szczęśliwy dokonywał często niedopuszczalnych uczynków - kradł i porywał.

Biografia Edytuj

Kiedy nikt nie miał czasu, aby bawić się z Piesiem, Książę znalazł sobie kamień i uczynił go swoim przyjacielem. Kicia zobaczywszy to zasmuciła się faktem, że towarzyszem zabaw jej brata był tylko kamień, więc go schowała i w jego imieniu napisała list, w którym kamień prosił, aby Piesio znalazł sobie nowego przyjaciela.

W nocy książę zabrał z Kici Rożek, Dr Lisiczki, Orłodyla i Richarda pewne ich części i złożył z nich sobie doskonałego przyjaciela. Kicia była szczęśliwa, że jej brat ma towarzysza, więc przekonała pozostałych, aby przez chwilę zatrzymał on ich części.

Rock Friend (34)

Idąc ulicą Kiciorożkowa Piesio i Pan Przyjaciel spostrzegli automat z lodami. Pan Przyjaciel zauważywszy, że książę jest zadowolony z tego powodu, zabrał maszynę ze sobą. Później wziął też ulubioną grę Piesia. Przez cały dzień Pan Przyjaciel tak zbierał wszystko i wszystkich, aż przybrał olbrzymią i dziwaczną formę. Zobaczywszy to Kicia Rożek powiedziała, że nie wolno zabierać ludzi i przedmiotów i obiecała braciszkowi, że będzie spędzać z nim więcej czasu. Pan Przyjaciel odebrał to, jako groźbę wobec Piesia i zaatakował Kicię. Księżniczka zmieniła się w Złą Kicię, jednak nic jej to nie pomogło i została włączona do kolekcji Pana Przyjaciela.

W końcu na drodze Pana Przyjaciela wylądował wyrzucony przez Orłodyla Pan Kamień. Monstrum potknęło się o niego, przewróciło i rozpadło, uwalniając wszystkich i wszystko.

Filmy, w których występuje Edytuj

p • d • ePostacie z serialu Kicia Rożek
AligastrząbBrockDr LisiczkaKicia RożekMistrz SmutasOrłodylPan KamieńPan PrzyjacielPiesio RożekRichard