FANDOM

P.I.X.A.L.
250px
Seria: Ninjago
Odmiany: {{{odmiany}}}
Akcesoria: Różne

P.I.X.A.L. - (Primary Interactive X-ternal Assistant Life-form) minifigurka i postać z serii Ninjago. Jest androidką i asystentką Cyrusa Borga.

Główny artykułEdytuj

Główny artykuł: P.I.X.A.L.

OpisEdytuj

LEGO.com-icon-yellow To jest opis, który pochodzi z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

P.I.X.A.L. (Primary Interactive X-ternal Assistant Life-form) to androidka — asystentka Cyrusa Borga. Gdy pierwszy raz spotyka wojowników ninja, jest pod kontrolą Cyfrowego Władcy i korzysta ze swoich umiejętności, by skopiować plany Zane’a — to pozwala Władcy zbudować nindroidy. Jest chłodna, mechaniczna i niezdolna do jakichkolwiek emocji. P.I.X.A.L. jest tak naprawdę 16. modelem w serii — pierwsze 15 uległo awariom z powodu uszkodzonych termozwojów i układów tłumiących emocje. Borg zdołał naprawić zwoje, ale problem z układami nie jest w pełni rozwiązany.

Opis postaciEdytuj

P.I.X.A.L. jest asystentką Cyrus Borga. Została stworzona przez Borg Industries. Z początku była zwykłym robotem, niezdolnym do żadnych emocji. Po wręczeniu Ninja przez Cyrusa Technoostrzy Władca zaczął ją kontrolować. To ona uruchomiła taśmę produkcyjną z Nindroidami. Po próbie zabrania Technoostrzy Zane uwolnił ją z pod wpływu Mrocznego Władcy. Kiedy Ninja zniszczyli elektrownie zabrakło zasilania i wyłączyła się. Zane oddał jej połowę swojego potężnego rdzenia. Przez to musiał robić Spinjitzu wraz z P.I.X.A.L., bo inaczej był do tego niezdolny.

P.I.X.A.L. jest białą, zielonooką robotką. Jej nogi są fioletowe. Głowę zdobią piękne, szare włosy. Na całym ciele widać niebieskie przewody (prawdopodobnie). Na prawej części swojego brzucha nosi fioletową szatę, która ciągnie się do prawej dłoni.  

Lista zestawów w których występujeEdytuj

En:P.I.X.A.L.