FANDOM

Nya - postać i minifigurka z serii klocków LEGO Ninjago. Jest siostrą Kaia.

Postać Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ma alergię na perfumy.
  • Nya ma najlepszy wynik w grze „Pięścią w twarz 2”, ale nie przyznaje się do tego, bo nie chce zdenerwować brata.
  • Bransoletka Nyi należała kiedyś do jej matki.
  • Gdy Nya miała dwa lata, zawsze spała z pluszowym smokiem o imieniu Sparky.
  • Edna, matka Jaya, ma w portmonetce zdjęcie Nyi i Jaya. Jay ciągle go szuka — pewnie gdzieś je zgubił.

Minifigurka Edytuj

Nya
250px
Seria: Ninjago
Akcesoria: Miecz

Każdy strój Nyi jest czerwony. W pierwszym sezonie strój Nyi jest cały czerwony, z płomieniami po lewej stronie (Nyi). Strój ten nie posiada rękawów. Nya ma czarne włosy. Zawsze nosi ze sobą bransoletkę.

W drugim sezonie do pierwszego stroju doszedł pancerz na uda i tułów. Założyła również szarą zbroję, która widniała na jej brzuchu. Dla dodatkowego bezpieczeństwa i kamuflażu - aby nikt jej nie poznał - założyła ciemny hełm z czerwoną zasuwką oraz złotym pół-prostokątem na czubku nakrycia.

W sezonie trzecim Nya pojawia się w stroju zarówno Samuraja X, jak i w stroju początkowym.

W sezonie czwartym Ma na sobie czerwoną koszulkę. Na niej narzucona jest szata z kremowo-czarnymi końcówkami. Ten strój nie ma rękawów. przez dolną część tułowia przepasana jest kremowym pasem, ze swoim symbolem pośrodku. W tym sezonie strój Samuraja X również się zmienia. Szara zbroja nie jest już osobną częścią stroju, ale została "wmontowana" w ów strój.

Opis z LEGO.comEdytuj

LEGO.com-icon-yellow To jest opis, który pochodzi z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Nya jest siostrą Kaia i już nieraz wykazała się bohaterstwem. Gdy drużyna ninja powstawała, Nya miała kłopoty z udziałem w akcjach. Nigdy nie trenowała Spinjitzu, ale i tak chciała uczestniczyć w przygodach. Przebrała się za Samuraja X i pokazała, że jest równie zdolna jak Kai i reszta. Teraz jest cenionym członkiem drużyny i potrafi objąć dowodzenie w kryzysowych chwilach. Nya zawsze chciała naprawdę mieć na coś wpływ w walce — wkrótce to marzenie się spełni.

• Pierwsza wersja Samuraja X Nyi była niebieska — to jej ulubiony kolor.

Zestawy w których występujeEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki