FANDOM

Nexo Knight - wprowadzona w styczniu 2016 r. seria klocków LEGO System, której tematem jest walka rycerzy z królestwa Knighton ze zbuntowanym błaznem Jestro i jego potworami. Łączy w sobie zarówno elementy fantasy - magia, rycerze, zamki - jak i science fiction - mechaniczne konie, latające pojazdy, roboty.

Fabuła Edytuj

Błazen Jestro zszedł na złą drogę i zapragnął przejąć władzę w królestwie Knighton. Znalazł Księgę potworów i przywołał potwory lawowe. Z ich pomocą chce odnaleźć inne księgi mrocznej magii, by wezwać sobie na pomoc kolejne stwory. Na przeszkodzie może im stanąć tylko piątka rycerzy: Aaron, Axl, Clay, Lance i Robin oraz ich przyjaciel, ekcentryczny mag Merlok 2.0. Muszą oni uprzedzić Jestra i odnaleźć księgi przed nim. Do swojej dyspozycji mają mechaniczne konie, ruchomy zamek i zawarte w swoich tarczach supermoce NEXTO.

Lista zestawów Edytuj

Ilustracja Numer i nazwa Dostępny w Polsce Dodatkowe informacje
70310 Pojazd Bojowy Knighton Tak
70311 Katapulta Chaosu Tak
70312 Mechaniczny Koń Lance'a Tak
70313 Lawowy Rozłupywacz Moltora Tak
70314 Rydwan Władcy Bestii Tak
70315 Pojazd Claya Tak
70316 Pojazd Zła Jestro Tak
70317 Fortex Tak
70330 Clay Tak
70331 Macy Tak
70332 Aaron Tak
70333 Robin Tak
70334 Władca Bestii Tak
70335 Lavaria Tak

Gry Edytuj

Razem z klockami firma LEGO udostępniła interaktywną grę na tablety i smartfony LEGO Nexo Knights: Melrok 2.0. Dzięki specjalnym tarczom, znajdujących się w zestawach o numerach katalogowych 70330-35, można uzyskać dodatkowe moce.