FANDOM

Mroczny Władca
250px
Seria: Ninjago
Odmiany: {{{odmiany}}}
Akcesoria: Włócznia

Mroczny Władca - jedna z postaci pochodzących z serii LEGO® Ninjago, istota będąca uosobieniem wszelkiego zła w Krainie Ninjago.

Opis minifigurkiaEdytuj

Złoty Władca posiada złotą zbroję składającą się z naramienników oraz napierśnika przypominającego kształtem klatkę piersiową wypełnioną mnóstwem żeber. Spod zbroi wyzierają jakby kłęby mrocznej materii. Na głowie, z dużymi, fioletowymi oczami i paszczą wyposażoną w sporej wielkości zęby, nosi hełm ciemnego koloru zakrywający znaczną część twarzy. Bronią Mrocznego Władcy stała się złota włócznia zwieńczona piłą oraz przezroczystym, czerwonym ostrzem. (Jako minifigurka posiada dwie wymienne części ciała: coś na kształt szaty z nadrukiem oraz zwykłe nogi czarnego koloru bez nadruku.)

Główny artykułEdytuj

Główny artykuł: Mroczny Władca

Opis z LEGO.comEdytuj

LEGO.com-icon-yellow To jest opis, który pochodzi z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Władca jest źródłem wszelkiego zła w Ninjago. Był największym wrogiem Pierwszego Mistrza Spinjitzu. Niedawno Władca przypuścił totalny atak na Ninjago. Pokonał go złoty ninja Lloyd Garmadon — wyglądało nawet na to, że go zniszczył. Władcy nie można jednak tak łatwo zlikwidować. Na miejscu jego ostatniej bitwy powstał zaawansowany kompleks Borg Industries. Władca dostał się do systemów komputerowych Borg i stał się Cyfrowym Władcą. Teraz chce zemścić się na Lloydzie i raz na zawsze podbić Ninjago.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki