FANDOM

Meltdown
Zawód/zajęcie: Bandyta
Seria: LEGO Hero Factory
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Meltdown - obłąkany robot-przestępca, jeden z dawnych sług Von Nebuli.

ŻyciorysEdytuj

Meltdown w przeciwieństwu do wielu innych złoczyńców został zbudowany "złym". Wśród jego wczesnych przestępstwznajdowało się m. in.: zniszczenie pewnego dużego miasta, dokonanie sabotażu w kopalni irydu oraz popełnienie licznych kradzieży i napadów.

Gang Von NebuliEdytuj

Ze względu na powyższe czyny, Von Nebula zwerbował go do swojej grupy przestępczej - Gangu Von Nebuli. Meltdown stał się jednym z najbardziej destrukcyjnych jego członków. Jednym z występków przestępcy był atak wraz z Corroderem na miasto położone na planecie Aqua Magna IV. Aby ich powstrzymać na planetę przylecieli Bohater Preston Stormer oraz rekrut William Furno. Psychopatyczny łotr postanowił zaatakować na swoim pojeździe budynek centrum badań. Stormer za pomocą specjalnego uchwytu magnetycznego chwycił przestępcę i przydusił do swojego statku. Jednak Meltdown wypalił ze Wyrzutni Odpadów Radioaktywnych i uszkodził stery pojazdu Furno. Nie wiemy jak zakończyło się to starcie pomiędzy Bohaterami, a złoczyńcami. Najprawdopodobniej przestępcy uciekli, a Bohaterowie powrócili do miasta Makuhero. Meltdown po tym otrzymał polecenie od swojego szefa, aby zakazić Komisarza Draxa z miasta Mekron. Ten specjalnie wezwał Drużynę Alfa 1, aby unieszkodliwić jej członków. Na komisariat policji miasta przybyli Preston Stormer, William Furno, Mark Surge i Natalie Breez. Udało im się jednak powstrzymać i aresztować zainfekowanego komisarza. Wtedy wkroczył Meltdown, który spuścił się po linie z dachu budynku, bombardując przy tym herosów ze swojej broni. Podczas walki z Bohaterami próbował zakazić nanobotami Furno. Jednak cios z jego bicza przyjął Stormer. Po tym psychopata wycofał się tą samą drogą, którą wdarł się do komisariatu.

Wielka UcieczkaEdytuj

Wkrótce po tym razem z resztą Gangu, Meltdown walczył podczas kluczowej bitwy w New Stellac. Jednak, podobnie jak inni przestępcy, został aresztowany. Podczas Wielkiej Ucieczki zbiegł z więzienia, jednak prawdopodobnie został pojmany ponownie.

Zdolności i CechyEdytuj

Meltdown był najbardziej destrukcyjnym sługą Von Nebuli. Przyczyną tego były jego wadliwe układy logiczne oraz uszkodzony chip emocji. Podobnie jak jego szef, złoczyńca był bardzo zaangażowany w niszczenie Fabryki Bohaterów. Zachwycał się strzelaniem podmuchami toksycznych odpadów i patrzeniem, jak jego wrogowie giną. Meltdown dysponował też ogromną siłą fizyczna, co sprawiało, że był jeszcze bardziej niebezpieczny.

Broń i narzędziaEdytuj

Przestępca był uzbrojony w Wyrzutnię Odpadów Radioaktywnych, która była zmodyfikowaną wersją Miotacza Meteorytów. Wyposażenie złoczyńcy stanowił także Radioaktywny Bicz, którego uderzenie powodowało zakażenie nanobotami. Obie bronie znajdowały się w szczypcopodobnych pazurach.

Zestawy, w których występowałEdytuj

Filmy, w których występowałEdytuj

Magazyny, w których występowałEdytuj

Słuchowiska, w których występowałEdytuj

Gry, w których występowałEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W języku angielskim jego imię znaczy dosłownie topnienie.
Postacie Hero Factory
Bohaterowie:
Daniel Rocka \ Dunkan Bulk \ Jimi Stringer \ Julius Nex \ Mark Surge \ Natalie Breez \ Nathan Evo \ Preston Stomer \ William Furno
Przestępcy:
Black Phantom \ Fire Lord \ Drilldozer \ Jetbug \ Nitroblast \ Voltix \ Von Nebula \ Witch Doctor
Pozostałe postacie:
Akiyama Makuro \ Pilot Drop Ship \ Robot Wydobywczy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki