FANDOM

Major Quinton Steele
Major Quinton Steele.png
Seria: LEGO Monster Fighters
Odmiany: 1
Akcesoria: kask tropikalny, strzelba

Major Quinton Steele - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Monster Fighters. Przedstawia jednego z członków grupy łowców potworów Dra Rodneya Rathbone'a. Pojawiła się w 2012 r. jako część dwóch zestawów.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka ma oliwkowe nogi, korpus i ramiona oraz żółte dłonie i głowę. Na prawym udzie ma nadrukowaną brązową torebkę, na lewym dwa kły zawieszone na szarym kółku. Na poziomej części elementu łączącego nogi ma namalowany brązowy pas. Nadruk na korpusie przedstawia: dwie kieszenie, przewieszony skośnie brązowy pas ze srebrnymi nabojami i zatkniętą za niego mapę. Twarz posiada czarną brew i oko z białą plamką na górze po prawej stronie głowy i zielone, teleskopowe oko po lewej. Jego białe wąsy łączą się z bokobrodami. Usta są cienkie i częściowo zakryte przez wąsy. Zwieńczenie ludzika stanowi biały kask tropikalny.

Zestawy, w których występuje Edytuj

9463.JPG 9463 Wilkołak 2012 r. Tak 1
9466 Szalony profesor i jego potwór 2012 r. Tak 1

Ciekawostki Edytuj

  • Jego głowa jest prawie taka sama jak Ace'a Speedmana z serii LEGO Atlantis, tylko zamiast przepaski na oko ma teleskopowy okular.

Postać Edytuj

Major Quinton Steele
Major Quinton Steele postać.jpg
Zawód/zajęcie: Ratowanie świata przed potworami; polowania.
Seria: LEGO Monster Fighters
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Major Quinton Steele to staromodny myśliwy. Pochodzi z Afryki. Dr Rodney Rathbone spotkał go, gdy major szukał nowego łowieckiego wyzwania. Jest dość zamożny, gdyż posiada kolekcję rzadkich i bardzo drogich broni. Dzięki sztucznemu, teleskopowemu oku jest strzelcem wyborowym. Jego hobby to ćwiczenie strzelanie do celu, czyszczenie broni i wycieczki do zoo[1].

Zobacz też Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. LEGO.com

Więcej z Fandomu

Losowa wiki