FANDOM

Stub
Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Lord Voldemort
250px
Seria: Harry Potter
Odmiany: {{{odmiany}}}
Akcesoria: różdżka

Lord Voldemort Minifigurka z serii Harry Potter.

OpisEdytuj

2001Edytuj

W 2001 roku minifigurka Voldemorta nie pojawia się, jednak druga strona głowy Quirella przedstawia jego twarz. Jest to zwykła żółta głowa z czerwonymi oczami i czarnymi znakami w około nich. 

2005Edytuj

W tym roku Voldemort już oficjalnie sie pojawia. Ma tą samą głowę co w 2001 roku, jednak świecącą w ciemności, a nie żółtą. Ma także szary płaszcz użyty wcześniej w minifigurce Dementora. Pod płaszczem ma tylko zwykłe czarne torso i nogi bez nadruku oraz białe dłonie. Jako broń posiada różdżkę koloru czarnego.

2010Edytuj

W najnowszej wersji Lord Voldemort ma nowy nadruk na twarzy, która ma biały kolor. Ma także nowe czarne torso, które teraz też ma nadruk. zamiast szarego płaszcza, który zasłaniał całe torso, ma teraz krótszy, czarny płaszcz zakrywający tylko tył torsa. Zamiast czarnej różdżki posiada teraz białą, co zgadza sie z filmami.  

Informacje FabularneEdytuj

Tom Marvolo Riddle - Uczęszczał do szkoły Magii i czarodziejstwa w Hogwarcie. Najpotężniejszy czarnoksiężnik, zabójca rodziców Harrego Pottera. Gdy próbował zabić chłopca zaklęcie odbija się od niego i trafia w Voldemorta, który traci siły. Po tym wydarzeniu świat czarodziejów nazywał Pottera Chłopcem, który przeżył. Voldemort jednak nie zginął. Podczas szkolnych lat dowiedział się, że można stworzyć horkruksy, czyli podzielić duszę na części. Riddle stworzył sześć. Jednak gdy zaklęcie odbiło się od Pottera, przez przypadek stworzył siódmy. Harry Potter i jego przyjaciele jednak zdołali zniszczyć wszystkie (Potter przeżył atak na niego). Wtedy rozpętała się ostateczna walka z której uczniowie wyszli cało i zabili Voldemorta i pokonali jego zwolenników - Śmierciożercow.

WystąpieniaEdytuj

ZestawyEdytuj

Gry wideoEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki