FANDOM

Lennox
250px
Seria: Legends of Chima
Odmiany: {{{odmiany}}}
Akcesoria: Dekalus, Kijka

 Lennox minifigurka i postać pochodząca z serii Legends of Chima wydana w 2013 roku.

Główny artykułEdytuj

Główny artykuł: Lennox

Lennox jest członkiem plemienia Lwów.

OpisEdytuj

Minifigurka Lennoxa składa się z czterech części (nie licząc akcesoriów). Tułów ludzika jest w kolorze piaskowym, nadrukowane jest na nim umięśnienie oraz dwie niebieskie szarfy. Pomiędzy szarfami znajduje się kula CHI. Na samym dole tułowia jest niebieski pas, a pośrodku niego złota klamra w kształcie głowy lwa. Połowa nóg minifigurki to niebieski kilt, a poniżej niego nakolanniki w kształcie lwich głów. Minifigurka ma skórę w kolorze piaskowym, dłonie i stopy są białe, na stopach nadrukowane są czarne pazury. Głowa Lennoxa, jak głowa każdej minifigurki z tej serii składa się z dwóch części: dwustronnej twarzy oraz części głowy nakładanej na twarz. Jego pysk jest biały widnieją na nim usta z wyszczerzonymi kłami. Nad nim znaduje się czarny nos. Oczy Lennoxa są pomarańczowe, widać nad nimi czarne brwi. Wokół twarzy ludzika znajduje się niebieski diadem, który oddziela brązową grzywę bohatera od reszty twarzy.

Opis LEGO.comEdytuj

LEGO.com-icon-yellow To jest opis, który pochodzi z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Lennox sprawia wrażenie kogoś, który najbardziej na świecie kocha wyścigi Speedorów i jazdę swoim lwim pojazdem szturmowym. Nie jest jednak tak beztroski, na jakiego wygląda. Lennox wie wszystko o dwu- i czterokołowych pojazdach, a każdy przeciwnik, który uzna go za łatwy cel, srodze się pomyli!

WariantyEdytuj

GaleriaEdytuj

Zestawy w których występujeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki