FANDOM

LEGO Indiana Jones: The Original Adventure
Lego Indiana Jones Platinium ps2
Seria: LEGO Indiana Jones

LEGO Indiana Jones: The Original Adventures - gra zręcznościowa na komputery osobiste i konsole siódmej generacji (X360, PS3 i Wii), stworzona przez Traveller's Tales oraz wydana przez LucasArts. Polskim dystrybutorem jest Licomp Empik Multimedia.

Opis fabuły i poziomy Edytuj

Gra oparta jest na fabule trzech pierwszych filmów o Indianie Jonesie - Poszukiwacze zaginionej Arki, Indiana Jones i Świątynia Zagłady i Indiana Jones i ostatnia krucjata. Każdy z trzech filmów stanowi oddzielny rozdział, w którym znajduje się 6 poziomów i odrębny poziom bonusowy, na wzór tych z poprzednich części, będący adaptacją początku Ostatniej krucjaty. Ponadto w grze jest też kilka poziomów nie widzianych w filmach, jak np. dłuższe dotarcie Indiany do świątyni w Peru.

Postacie Edytuj

W grze można sterować około 60 postaciami, od Indiany Jonesa, przez postacie poboczne po przeciwników - Niemców i wyznawców kultu Kali. Natomiast sama postać Indy'ego pojawiła się już jako bonus w LEGO Star Wars: The Complete Saga. Bohaterowie gry nie posługują się ludzką mową a jedynie gestami rąk, chrząkaniem, krzyczeniem, piszczeniem itp. Jedynie Willie Scott śpiewając piosenkę na początku świątyni zagłady naprawdę śpiewa.

Rozgrywka Edytuj

Rozgrywka nie różni się od tej z serii LSW. Nadal steruje się jedną z dwóch postaci, które można zmieniać w dowolnej chwili w celu wykorzystania jej umiejętności. W grze, tak jak w poprzednich częściach, można zbierać monety, za które można kupić porady, kody, postacie lub przedmioty. W miejsce kanistrów pojawiły się pocztówki, a zamiast skrzynie ze skarbami. Nowością są natomiast fobie - gdy postać zauważy coś, czego się boi (np. Indiana węży), jego ruchy są spowolnione.

Filmy Edytuj

Stworzono też trzy kilkunastominutowe filmiki przedstawiające trzy pierwsze części przygód Indiany Jonesa, w scenerii klocków LEGO. Są one często podłożone pod grę. Pojawia się kilka humorystycznych odstępstw od filmów fabularnych.

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki