FANDOM

Kryształowa Bestia
Kryształowa Bestia
Seria: LEGO Hero Factory
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Kryształowa Bestia - jeden z typów zmutowanych Skoczków, który zamieszkuje tunele pod miastem Antropolis. Stworzenia te charakteryzuje nietypowy wygląd - ich ciała wyglądają jakby pokrywały je kryształy lub były z nich zbudowane.

Charakterystyka Edytuj

Kryształowe Bestie to monstrualne kreatury, zamieszkujące głównie Kryształowe Pieczary. Posiadają przezroczysty pancerz, przypominający kryształ (stąd ich nazwa). Potwory te posiadają ogromne, chwytne pazury, w które zaopatrzone są ich górne łapy. Atakują przeważnie właśnie tymi ostrymi szponami. Posiadają też co najmniej dwa zatrute kryształowe kolce: jeden na głowie i jeden wyrastający z szyi, a także zaopatrzone są w duże szczęki. Ten rodzaj Bestii posługuje się także czasami narzędziami takimi, jak ostro zakończone odłamki kryształów, czy gigantyczne kryształowe chwytaki, które zwieńczone są z jednej strony chwytnymi kolcami, dzięki którym Kryształowe Bestie mogą łapać ofiary. Kreatury te są dosyć agresywne i terytorialne, na co wskazuje ich atak na Bohaterów, którzy zeszli wgłąb Kryształowych Pieczar.

Historia Edytuj

Podobnie, jak inne Bestie, które żyły pod Antropolis, Kryształowe Bestie powstały przez mutacje zwykłych Skoczków. Jednak, w przeciwieństwie do niektórych Bestii, które na rozkaz swojej królowej wyszły na powierzchnię, te potwory pozostały w jaskiniach. Wkrótce do Kryształowych Pieczar trafili Natalie Breez, Nathan Evo i Dunkan Bulk. Stwory, czając się w mrokach, obserwowały intruzów podróżujących w Maszynach Bojowych. Dwie Bestie, wraz ze Skoczkami, nagle przystąpiły do ataku na Bohaterów. Zaskoczeni przybysze zaczęli uciekać przed kreaturami, lecz drogę zastąpiła im kolejna Kryształowa Bestia. Próbowała zaatakować Bohaterów, lecz jej cios uprzedziła salwa pocisków z dział pojazdów herosów, po której potwór padł nieruchomo na ziemię. Kiedy nadbiegły kolejne dwie Bestie, Bulkowi udało się je chwilowo powalić szybkim kopnięciem. Kreatury po chwili jednak powstały próbując zranić go swoimi ogromnymi pazurami. Heros uniknął ciosów i wykorzystując nierozwagę Bestii, które wzięły zamach w tym samym czasie, zrobił kolejny unik, tak, że potwory atakując uderzyły w siebie nawzajem. To jednak nie powstrzymało Kryształowych Bestii na długo, ponieważ po krótkiej chwili znów ruszyły w pogoń za Bohaterami. W ostatniej chwili, dzięki Pajęczej Maszynie, Bohaterom udało się zepchnąć do jeziora kwasu kryształowy most, przez co dwie goniące ich istoty wpadły do jeziora pełnego zielonej substancji.

Filmy, w których występuje Edytuj

Komiksy, w których występuje Edytuj

Gry, w których występuje Edytuj

Zestawy, w których występuje Edytuj

Kryształowa Bestia pojawiła się jako figurka akcji w zestawie 44026 Kryształowa Bestia w drugiej połowie 2014 roku.

Galeria Edytuj