FANDOM

Uzupełnić

Królowa Halbert - królowa Knightonu; żona Króla Halberta i matka Macy. W formie minifigurki stanowi część dwóch zestawów.

Postać Edytuj

Królowa Halbert
03 LNK Ep22
Zawód/zajęcie: Królowa Knightonu
Seria: LEGO Nexo Knights
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Charakterystyka Edytuj

Królowa Halberta była powszechnie szanowaną monarchinią. W zależności od potrzeby potrafiła być dystyngowaną damą lub nieustraszoną wojowniczką stającą w obronie swojej rodziny. W tej pierwszej roli odznaczała się umiejętnościami dyplomatycznymi i cierpliwością, w tej drugiej doświadczeniem i mocnym uderzeniem. Bardzo kochała swoją rodzinę i była dumna z tego, że Macy stawała się wspaniałą wojowniczką. Nie znosiła za to złych manier i potworów.

Biografia Edytuj

Filmy, w których występuje Edytuj

  • LEGO Nexo Knights w odcinkach: 1. Księga Potworów - Część 1, 2. Księga Potworów - Część 2, 3. Moc Merloka, 4. Kodeks rycerski, 6. Złoty zamek.

Minifigurka Edytuj

Królowa Halbert
Królowa Halbert 70349
Seria: LEGO Nexo Knights
Odmiany: 2
Akcesoria: włosy, maczuga, płaszcz, pancerz

Minifigurka Królowej Halberty pojawiała się w po raz pierwszy w 2016 r. W 2017 r. otrzymała nowy wygląd. Ogółem stanowi część dwóch zestawów.

Opis Edytuj

Wersja z 2016 r. Edytuj

Ludzik przedstawiający Królową Halbertę w wersji z 2016 r. ma zamiast nóg wysoki, pochyły z tyłu klocek wyobrażający dolną część sukni. Jest on koloru niebieskiego i posiada nadrukowany z przodu dwa pasy - ten wierzchu jest jasnoniebieski, ma pomarańczowe wzory i sześciokątną klamrę na wysokości podbrzusza; pas znajdujący się niżej jest szerszy i posiada namalowany ciemnoniebieską farbą wzór w lilie heraldyczne. Tego samego koloru co dolny kloce jest korpus Królowej. Obrazki na nim przedstawiają ciemnoniebieski wzorek w lilie, żółty łańcuch na piersiach oraz żółte ozdoby jasnoniebieskiego pasa. Ciemnoniebieską farbą zaznaczona jest również talia. Ramiona minifigurki są jasnoniebieskie, a dłonie białe. Głowa jest żółta i posiada nadrukowane brązowe brwi, czarne oczy z czarnymi rzęsami i białymi kropeczkami błysku, kreseczki na policzkach, uśmiechnięte usta w formie czarnej, wykrzywionej kreseczki i jasnobrązowych warg oraz z pieprzyka pod lewym kącikiem ust. Uzupełnieniem wyglądu ludzika są brązowe włosy na głowie oraz niebieska peleryna na plecach.

Wersja z 2017 r. Edytuj

Minifigurka ma złote nogi i ramiona, srebrny element łączący nogi, jasnoniebieski korpus, szare dłonie oraz żółtą głowę. Nadruki na nogach (w tym na stopach) i tułowiu przedstawiają złoto-srebrno-jasnoniebieską zbroję, kontury poszczególnych płytek wykonane są czarną farbą. Głowa posiada dwie twarze - uśmiechniętą i rozgniewaną. Pierwsza jest identyczna jak w wersji ludzika z 2016 r. W wersji rozłoszczonej brwi są zmarszczone, a usta otwarte z widocznymi zębami. Na głowie ma brązowe włosy. W tej wersji jej akcesorium jest złoty pancerz osłaniający górną połowę tułowia. Z przodu tego elementu znajduje się obrazek białej głowy smoka na pomarańczowym tle.

Galeria wariantów Edytuj

Zestawy, w których występuje Edytuj

70325 Schwytanie Królowej 2016 r. Tak Wersja z 2016 r. 1
70349 Miażdżący pojazd Ruiny 2017 r. Tak Wersja z 2017 r. 1