FANDOM

Król Umarłych
Król Umarłych.jpg
Seria: LEGO The Lord of the Rings
Odmiany: 1
Akcesoria: korona, peleryna, miecz

Król Umarłych - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO The Lord of the Rings. Przedstawia wodza armii umarłych wojowników, którzy nie mogli zaznać spokoju dopóki nie wypełnią przysięgi zbrojnej pomocy Gondorowi. Pojawiła się w 2013 r. jako część jednego zestawu. W formie animowanego ludzika jest też jedną z postaci pojawiających w grze LEGO Władca Pierścieni: Gra Wideo.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka ma oliwkowe nogi, piaskowozielony korpus i dłonie oraz bladozielone ramiona i głowę. Nadruk na udach przedstawia złotą kolczugę i srebrne, pionowe pasy. Na poziomej części elementu łączącego nogi namalowany jest pas z klamrą. Obrazek na przodzie tułowia zawiera żebra, złotą kolczugę widoczną pomiędzy nimi, brązowy, lekko skośny pas z ozdobną klamrą i kawałki wiśniowego płaszcza na górze. Twarz ma brwi, bladożółte oczy z cieniami dookoła, wyszczerzone zęby, brodę i wąsy. Głowa zawiera substancję fluerescensyjną, dzięki czemu jarzy się w ciemności po uprzednim wystawieniu na światło. Akcesoria ludzika stanowią: piaskowozielona korona, wiśniowa, materiałowa peleryna oraz miecz.

Zestawy, w których występuje Edytuj

79008 Zasadzka na statku pirackim 2013 r. Tak 1

Postać Edytuj

Król Umarłych
Król Umarłych gra.png
Seria: LEGO The Lord of the Rings
Postać wymyślona przez LEGO: Nie
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Gry, w których występuje Edytuj

LEGO Władca Pierścieni: Gra Wideo Edytuj

Jest jedną z grywalnych postaci w LEGO Władca Pierścieni: Gra Wideo. Wygląda trochę inaczej niż fizyczna minifigurka, jest bardziej zielony i jest prześwitujący. Może walczyć swoim mieczem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki