FANDOM

Komaroid
Komaroid
Seria: LEGO Galaxy Squad
Odmiany: 1
Akcesoria: pistolet laserowy

Komaroid - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Galaxy Squad. Przedstawia kosmitę przypominającego komara. Pojawiła się w 2013 r. jako część czterech zestawów.

Opis Edytuj

Minifigurka ma oliwkowe nogi, korpus, ramiona i głowę oraz ciemnoczerowne dłonie. Na kolanach nadrukowane są tarczki przypominające ochraniacze. Po ich bokach są wiśniowe paski. Wśniowe linie znajdują się również na górnej części ud i dolnym, pionowym fragmencie elementu łączącego nogi. Obrazki zarówno na przodzie jak i na tyle tułowia przedstawiają zachodzące na siebie warstwy chitynowego pancerza. Zaznaczenie przejść między nimi zostało wykonane beżowymi, pofalowanymi lub półkolistymi liniami z czarnymi, pionowymi kreseczka co jakiś czas. Dodatkowo z przodu korpusu nadrukowana jest centralnie duża, wiśniowa plama z poziomymi, czarnymi kreseczkami. Po między głową a tułowiem ludzik ma założone półprzezroczyste, jasnozielone skrzydła. Są one rozłożone na boki. Głowa ma specjalny, kojarzący się z komarem. Oczy są wielkie i czarne i dzięki licznym wgłębieniom naśladują złożone oczy owadów. Z przodu wystaje długi aparat gębowy, tzw. kłujka. Z tyłu głowy znajdują się liczne fałdy. Na górze dwa otwory na wiśniowe czułki.

Zestawy, w których występuje Edytuj

70701 70701 Myśliwiec marcu 2013 r. Tak 1
70702 70702 Wielkie żądło marcu 2013 r. Tak 1
70705 70705 Pogromca robaów marcu 2013 r. Tak 1
70709 70709 Galaktyczny Tytan sierpniu 2013 r. Tak 1

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki