FANDOM

Disambig
Ten artykuł dotyczy postaci i figurce. Zobacz też: Kicia Rożek (serial).

Księżniczka Kicia Rożek – połączenie kotki z jednorożcem. W filmie LEGO Przygoda była władczynią bajecznej krainy Chmurokukułkowo i przyjaciółką Emmeta. W serialu Kicia Rożek rządziła królestwem o nazwie Kiciorożkowo, gdzie wraz z przyjaciółmi starała się, aby jej poddani zawsze byli szczęśliwi.

Postać Edytuj

BiografiaEdytuj

LEGO Przygoda Edytuj

Księżniczka Kicia Rożek mieszkała w Chmurokukułkowie, gdzie ona i inni Architekci żyli w spokoju i dostatku. Niektóre rzeczy, które robili Lord Biznes i Robo SWAT ją denerwowały, ale była gotowa poświęcić wszystko, by pomóc Emmetowi i powstrzymać plany Lorda Biznesa. Po raz pierwszy pojawia się w filmie, kiedy Emmet, Żyleta, Witruwiusz i Batman wkraczają do Chmurokukułkowa. Jest obecna podczas spotkania Architektów. Kiedy roboty Lorda Biznesa atakują krainę, Kicia Rożek pomaga w konstrukcji Łodzi Podwodnej, którą grupa ucieka do morza. Brała udział w szturmie na wieżę Octan oraz w finałowej bitwie w Klocburgu. W prawdziwym świecie Kicia Rożek została zbudowana przez Finna

Kicia Rożek Edytuj

W serialu Kicia Rożek Kicia była władczynią radosnej krainy zwanej Kiciorożkowem. Dbała o to, żeby jej poddani byli szczęśliwi. Miała młodszego brata, szczeniaka Piesia Rożka.

Pan Kamień Edytuj

Piesio Rożek chciał się z kimś pobawić, ale ani Kicia, ani nikt inny nie miał dla niego czasu. Szczeniaczek, ogłosił więc, że idzie spędzić czas razem z Panem Kamieniem. Po pewnym czasie Kicia odkryła, że Pan Kamień w rzeczywistości był kawałkiem zwykłej skały. Zszokowana faktem, że jedynym przyjacielem jej brata był kamień, postanowiła schować głaz i zachęcić braciszka do znalezienia sobie nowego towarzysza. Kiedy Piesiowi nie udało się tego zrobić, Kicia zaproponowała mu , aby zbudował sobie przyjaciela.

Następnego ranka, zaraz po przebudzeniu się Kicia Rożek odkryła, że Piesio wziął z niej wybrane elementy i wykorzystał do konstrukcji towarzysza zabaw. Dziwaczna istota zaczęła dodawać do swojego ciała napotkane na swojej drodze przedmioty i osoby. Kicia początkowo nie chciała reagować, by nie robić przykrości bratu, jednak w końcu sytuacja stała się nie do zniesienia. Niestety, Kicia, a także Piesio zostali złapani przez potwora-kleptomana. Z Orłodylem w niewytłumaczalny sposób skontaktował się Pan Kamień i ochroniarz rzucił głaz pod nogi stwora. Ten potknął się o niego, przewrócił i rozpadł. Kicia Rożek i jej towarzysze zaczęli świętować zwycięstwo, choć nadal brakowało im ukradzionych części ciała.

Filmy, w których występujeEdytuj

Gry, w których występujeEdytuj

Gadżety z Kicią RożekEdytuj

Figurka Edytuj

Kicia Rożek
Kicia Rożek
Seria: The LEGO Movie, Unikkiy!
Odmiany: 5
Akcesoria: Brak

Figurka przedstawiająca Kicię Rożek stanowi część pięciu zestawów z serii The LEGO Movie i pięciu Unikitty!. Ma kilkanaście wariantów swojego wyglądu. Każda figurka zbudowana jest z 14 standardowych klocków LEGO System.

Kicia RożekEdytuj

Głowa Kici Rożek jest różowa z nadrukowanymi elementami twarzy. Jej uszy są koloru ciemnoróżowego, a róg jest w kolorze królewskim jasnoniebieskim. Jej ciało jest różowe z białymi nogami. Kicia Rożek ma żółte tylne łapy i morskie przednie. Ma także nową część służącą jako ogon - jest ona biała i królewsko jasnoniebieska z nadrukiem po bokach.

Kicia KasaEdytuj

Kicia Kasa to wersja Kici Rożek w przebraniu, która wraz z przyjaciółmi Emmeta wtargnęła do wieży Octanu. Wygląda tak samo jak normalna Kicia Różek, ma jednak czarne nadruki stylizowane na narysowane czarnym markerem: okulary, krawat i matematyczne symbole.

Kicia KosmoEdytuj

Kicia Kosmo to Kicia Rożek nosząca kostium astronauty. W większości niebieska, poza złotymi łapami i złotym rogiem na białej podstawie. Ma tę samą uśmiechniętą twarz skrytą pod hełmem. Ma także klasyczne logo serii Kosmos nadrukowane na boku.

Kicia FochEdytuj

Kiedy Kicia Rożek się denerwuje, traci kontrolę nad pozytywnymi emocjami i zmienia się w Kicię Foch. Ta wersja jest w większości jasnoczerwona i ciemnoczerwona z akcentami płomiennego żółtawopomarańczowego. Ma groźny, zdenerwowany wyraz pyszczka.

Kicia BleEdytuj

Kiedy Emmet i przyjaciele schowali się w Piętrowej Kanapie po tym, jak ich Łódź Podwodna się rozpadła, Kicia Rożek dostaje choroby morskiej. W tej wersji dominują odcienie zielonego, takie jak piaskowy zielony czy oliwkowy. Ma chory wyraz pyszczka.

CutesyKitty/CheeryKittyEdytuj

Cutesykitty

CutesyKitty lub CheeryKitty (co na polski można przetłumaczyć jako Słodka Kicia) to specjalna figurka Kici Rożek rozdawana uczestnikom San Diego Comic-Conu. Wyglądała praktycznie jak zwykła wersja, z tą tylko różnicą, że miała nadrukowane olbrzymie, błyszczące oczy i troszkę inny kształt uśmiechu.

Zestawy, w których występujeEdytuj

The LEGO Movie Edytuj

Zestaw Liczba figurek Wersja
70803 Zwariowany pałac 1 Kicia Rożek
70809 Kryjówka Lorda Biznesa 1 Kicia Kasa
70810 Statek "Morska Krowa" Stalowobrodego 1 Kicia Ble
70814 Maszyna krocząca Emmeta 1 Kicia Foch
70816 Kosmiczny statek Benka 1 Kicia Kosmo

CiekawostkiEdytuj

  • W oryginalnej wersji filmu LEGO Przygoda swojego głosu Kici Rożek użyczyła Alison Brie, a w wersji polskiej - Marta Dobecka.

p • d • ePostacie z serialu Kicia Rożek
AligastrząbBrockDr LisiczkaKicia RożekMistrz SmutasOrłodylPan KamieńPan PrzyjacielPiesio RożekRichardRobot OchroniarzŻywe Monety