Fandom

KLOCKI LEGO Wiki

Karda Nui

3174strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Karda Nui
Universum: LEGO Bionicle
Klasa: Wyspa

Karda Nui (Centrum Wszechświata) - wyspa przypominająca koszmarny sen technika krajobrazu: nagie, ostre, czarne skały i wielkie przepaście lokalizacja, która znajduje się ona pod kopułą, której zwieńczeniem jest Południowy Kontynent. Najciekawszymi istotami zamieszkującymi w zamierzchłych czasach to miejsce byli Av-Matoranie, czyli tak zwani Matoranie Światła, którzy skolonizowali je około 100.000 lat temu. Jednym ze znanych nam Av-Matoran jest Takua. Niektórzy Matoranie światła zostali pozamieniani kolorami dla niepoznaki i porozsyłani przez Zakon Mata-Nui we wszystkie zakątki uniwersum Bionicle. Stało się tak, ponieważ już dawno temu przepowiednie mówiły o pojawieniu się Toa Światła, dlatego wszyscy Av-Matoranie musieli zostać ukryci pomiędzy swoimi bardziej "zwykłymi" braćmi.

Dawno temu na wyspę wkroczyły floty powietrzne Makuta i przez Robactwo Cienia pozamieniali część mieszkańców w Matoranów Cienia, którzy pomagają Makuta podbijać Karda Nui. Od lat Matoranie światła toczyli wojny ze swoimi zmutowanymi braćmi.

Niedaleko połączenia Voya Nui z Wielkim kontynentem jest dziura w kopule Karda Nui, przez którą wypływa woda z mutagenem. Dzięki niej Matoro Wodospadem przedostał się do Karda Nui. Przez ten wodospad w Karda Nui 1000 lat temu została częściowo zalana, dlatego przeobraziło się w bagno. Każde stworzenie zamieszkujące te okolicę ma możliwość latania aby nie poczuć działania mutagenu na sobie.

Znajdują się tam różnorodne Rahi, które nie pochodzą z stamtąd, lecz przybyły tam tak samo jak Rahi z Mata Nui. Najczęściej spotykane to nietoperze. Matoranie Cienia przez mutacje Mutrana wyglądają jak oni.

Miejsca Edytuj

Oprócz Karda Nui istnieją miejsca, które są w okolicach Karda Nui:

CiekawostkiEdytuj

  • Karda Nui znajdowała się wewnątrz ciała Mata Nui.
pde Miejsca w świecie LEGO Bionicle
Ciała niebieskie:
Aqua MagnaBara MagnaBota MagnaŚciana Gwiazd
Krainy, środowiska, zbiorniki wodne, góry itp.:
Miejscowości:
Ko-KoroKoloseumLe-MetruStalaktytowa wioska
Budowle, pomieszczenia i urządzenia:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki