FANDOM

Uzupełnić

W tym artykule znajdują się linki do nieistniejących jeszcze haseł. Jeśli możesz, zmień je w nowe artykuły.
Johnny Thunder
250px
Seria: Adventurers
Odmiany:
Akcesoria: kapelusz, mapa, lupa, lornetka, plecak

Johnny Thunder (w Polsce nazywany również Obieżyświatem[1]) – minifigurka pochodząca z serii Adventurers, wyobrażająca australijskiego podróżnika i poszukiwacza przygód. Występował w wielu zestawach tej serii, a jego podobizna była widoczna w pierwszej i trzeciej wersji logo Adventurers. Jako postać pojawia się również w kilku grach i w filmie LEGO Przygoda.

Postać Edytuj

Johnny Thunder
Johnny Thunder LEGO Przygoda
Zawód/zajęcie: Podróżnik
Seria: Adventurers, Orient Expedition, film LEGO Przygoda
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

LEGO Przygoda Edytuj

Thunder wystąpił w filmie LEGO Przygoda. Był jednym z Architektów. Swoje zdolności Architekta wykorzystywał do przetrwania w dziczy. Brał udział w tajnym spotkaniu Architektów w Chmurokukułkowie. W jego trakcie został wraz z innymi Architektami schwytany przez Tajną Policję Lorda Biznesa i uwięziony w Zbiorniku Myśli. Uratował go stamtąd Emmet.

= Ciekawostki Edytuj

  • Jedna z naklejek zestawu 75900 Tajemnica muzeum mumii z serii LEGO Scooby-Doo! stylizowana jest na stare zdjęcie Johnnego Thundera trzymającego rubin, a znajdująca się niżej data sugeruje, że jego egipska wyprawa odbyła się w 1922 r.

Minifiurka Edytuj

Pierwsza wersjaEdytuj

Johnny Thunder swoim wyglądem przypomina bohaterów filmów przygodowych takich jak Indiana Jones i Allan Quartermain. Posiada czarne nogi i beżowy tułów, na którym ma narysowaną częściowo rozpiętą od góry koszulę z dwoma kieszeniami, zatknięty za czarny pasek rewolwer i czerwoną apaszkę pod szyją. Rysunek twarzy zawiera grzywkę, baczki, oczy ze zmarszczonymi lekko brwiami, cienkie wąsy i uśmiech. Nieodłącznym atrybutem Johnnego Thundera jest brązowy kapelusz z wywiniętym z jednej strony rondem.

Zestawy z minifigurką Johnnego ThunderaEdytuj

AdventurersEdytuj

StudiosEdytuj

The LEGO MovieEdytuj

Gry, w których pojawia się Johnny ThunderEdytuj

Filmy, w których pojawia się Johnny ThunderEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W niektórych krajach minifigurka nazywała się Sam Grant i Joe Freeman.

Zobacz teżEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Katalog LEGO® 1998 r.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki