FANDOM

Jack McHammer
Jack McHammer
Seria: LEGO Monster Fighters
Odmiany: 1
Akcesoria: młot, czapka

Jack McHammer - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Monster Fighters. Przedstawia jednego z członków grupy łowców potworów Dra Rodneya Rathbone'a. Pojawiła się w 2012 r. jako część dwóch zestawów.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka ma jasnoniebieskie nogi. Nadruki na nich przedstawiają ochraniacze na kolanach, kieszenie na udach oraz brązowy pasek na poziomej części elementu łączącego nogi. Korpus jest zielony i ma namalowaną koszulę w kratę, nałożoną na nią rozpiętą, brązową kamizelkę oraz kawałek żółtego ciała. Lewe ramię jest zielone z żółtą dłonią. Prawa ręka jest koloru srebrnego i wygląda na mechaniczną. Jest też dłuższa. Twarz posiada ciemnopomarańczowe, krzaczaste brwi, takie same wąsy i brodę, czarne oczy z białą plamką na górze każde i wąskie, zaciśnięte usta. Na głowie nosi szarą czapeczkę.

Zestawy, w których występuje Edytuj

9468 Zamek wampirów 2012 r. Tak 1

Ciekawostki Edytuj

Postać Edytuj

Jack McHammer
Jack McHammer postać
Zawód/zajęcie: Ratowanie świata przed potworami.
Seria: LEGO Monster Fighters
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Jack McHammer jest krzepkim drwalem, pochodzącym gdzieś z lasów Szkocji albo Kanady. Odznacza się ogromną siłą i sporym wzrostem. Kiedyś Szalony profesor odciął mu prawą rękę i zastąpił ją mechaniczną. Od tego czasu Jack pragnie się na nich zemścić.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego ulubionym zajęciem jest podnoszenie ciężarów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki