FANDOM

Gregory Todd Farshtey, lepiej znany jako Greg Farshtey albo GregF to główny członek Bionicle Story Team (grupy tworzącej oficjalną opowieść Bionicle), choć lepiej znany jest jako autor komiksów (zajmuje się tworzeniem tzw. scenopisu) i książek z serii "Bionicle Adventures" i "Bionicle Legends". Pracował z firmą LEGO zanim jeszcze powstało Bionicle, ale to właśnie ta seria pozwoliła mu na rozwój kariery. W 2003 został poproszony przez wydawnictwo Scholastic o zostanie autorem ksiażek "Oficjalny Przewodnik po Bionicle" (The Official Guide to Bionicle) i książki "Bionicle Chronicles #4: Tales of the Masks". Został autorem BA i kilku przewodników Bionicle. Obecnie pisze książki "Bionicle Legends". Jest członkiem strony i forum BZPower, gdzie odpowiada na pytania nadsyłane przez użytkowników. Jest nieocenionym źródłem wiedzy Bionicle; dawniej posiadał sekcję "Ask Greg" (Spytaj Grega) na Bionicle.com, ale ilość bezsensownych albo łatwych do odpowiedzenia pytań sprawiła że sekcję zamknięto. Greg jest szefem edycji Magazynu LEGO i autorem książek Exo-Force.

Trivia Edytuj

Cytaty Edytuj

  • (Na pytanie co uważa za swój największy sukces): Ożeniłem się.
  • Moim ulubionym Rahi - Freddie'mu, Sweetums'owi, Mr. Kitty'emu i Gem'owi. - dedykacja z przewodniku po Rahi.

Linki Zewnętrzne Edytuj

  • Oficjalna Dyskusja GregaF
    • WAŻNE: GregF nie odpowie na pytanie zadane w tym temacie. W tym celu trzeba zalogować się na BZPower i wysłać mu prywatną wiadomość. Potem można skopiować jej treść i umieścić tam.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki