FANDOM

Generał Cryptor
250px
Seria: Ninjago
Odmiany: {{{odmiany}}}
Akcesoria: Katana,bazooka

Generał Cryptor - jest to postać z serii LEGO Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu. Jest jednym z głównych bohaterów 4 sezonu.

Opis i CharakterEdytuj

W przeciwieństwie do reszty Nindroidów generał Cryptor posiada odrębną osobowość i bardziej wyrafinowane oprogramowanie emocjonalne. Jest On bardzo rozmowny, porywczy, a poza tym arogancki, wierząc, że jest największym wojownikiem w świecie Ninjago. Cryptor lekceważy Ninja, a czasami nawet własnych żołnierzy. Ta arogancja jest jego główną słabością, jak również to, że nie docenia swoich wrogów.

Informacje fabularneEdytuj

Główny artykuł: Cryptor

Opis Pochodzący z LEGO.comEdytuj

LEGO.com-icon-yellow.png To jest opis, który pochodzi z Generał Cryptor to robotyczny dowódca armii nindroidów i sługa Cyfrowego Władcy.

W przeciwieństwie do nindroidów, które rzadko się odzywają, Cryptor wciąż gada. Uwielbia obrażać i drażnić swoich przeciwników w walce, a czasem nawet krytykuje własnych żołnierzy (mówiąc, że skradają się jak stado głodnych bizonów). Jego oprogramowanie emocjonalne jest bardziej zaawansowane niż u nindroidów, a jego nerwowość można wykorzystać przeciwko niemu. Cryptor nie uważa wojowników ninja za poważne zagrożenie dla jego armii. Ten błąd może się zemścić na nim i na Cyfrowym Władcy.. Nie należy go modyfikować.

Pojawienia w zestawachEdytuj

1.70726 Destruktor

2.70725 Smok nindroid

3.70725 Smok nindroid

Zobacz teżEdytuj

Nindroid

Mindroid

Więcej z Fandomu

Losowa wiki