FANDOM

Frost Beast
Frost Beast film
Seria: LEGO Hero Factory
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Frost Beast - lodowy stwór z planety Makuhero zaatakowany i zmutowany przez pasożytniczego Mózga.

Biografia Edytuj

Frost Beast zamieszkiwał lodowe regiony planety Makuhero. Któregoś dnia zauważył, że jego towarzysz został zamrożony i zmutowany. Wkrótce on też został zaatakowany i przeobrażony przez Mózg. Stał się potężną, lodową kreaturą. Wkrótce po tym zaatakował miasto Makuhero wraz z innymi zmutowanymi stworzeniami ze swojego gatunku. Walczył z Bohaterami z Drużyny Alfa 1 broniącymi metropolii. Jeden z Frost Beast stoczył walkę z Prestonem Stormerem, inny walczył z Danielem Rocką, jeszcze inny postanowił zaatakować Wieżę Montażową. Jednak dzięki dzielności i umiejętnością Bohaterów każdy mutant został uwolniony spod kontroli Mózgów. Możliwe, że stworzenia wróciły do swojego dawnego miejsca zamieszkania.

Charakterystyka Edytuj

Frost Beast zarówno przed jak i po mutacji miał humanoidalne kształty. Przed przeobrażeniem się był dosyć spokojnym i przyjaźnie nastawionym stworzeniem. Lecz kiedy Mózgi zaatakowały, przeobraził się w agresywną i niezwykle niebezpieczną lodową kreaturę. Potrafił na krótko zamrozić przeciwnika swoim oddechem. Wyposażony był w niebezpieczne, spiczaste, lodowe kły oraz ostre, mroźne pazury. Chronił go wytrzymały pancerz lodowy. Posiadał też broń - Zębate Ostrze Mrozu.

Filmy, w których występuje Edytuj

Książki, w których występuje Edytuj

Gry, w których występuje Edytuj

Informacje o zestawie Edytuj

Frost Beast został wydany w drugiej połowie 2013 roku, jako średni zestaw składający się z 60 części, o numerze katalogowym 44011.

Galeria Edytuj