FANDOM

Frank Rock
Frank Rock
Seria: LEGO Monster Fighters
Odmiany: 1
Akcesoria: dwa rewolwery

Frank Rock - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Monster Fighters. Przedstawia jednego z bohaterów walczących z potworami. Pojawiła się w 2012 r. jako część dwóch zestawów.

Opis Edytuj

Minifigurka ma oliwkowe nogi, brązowy korpus oraz żółte ręce i głowę. Obrazki na przodach nóg przedstawiają: kwadratowe, szare ochraniacze na kolana z brązowymi paskami mocującymi; łańcuch na prawym udzie i brązowy, skośny pas z dwoma zielonymi prostokątami. Na poziomym elemencie łączącym nogi jest czarny pasek z białą klamrą i okuciem na zakończeniu, poprzerywany oliwkowymi, pionowymi kreskami, tak jakby był przewleczony przez szlufki. Nadruk na przodzie tułowia przedstawia brązową kamizelkę z białym futerkiem na dole i na kołnierzu, z dwoma kieszeniami, z dwoma brązowymi pasami przy lewym kołnierzyku i dwoma sprzączkami przy prawym, oraz czarne linie rozdarcia. Pod kamizelką widoczna jest biała podkoszulka z licznymi czarnymi plamami oraz kawałek żółtego ciała w wycięciu bluzki. Twarz ma narysowane wielkie okulary przeciwsłoneczne, kropeczki kilkudniowego zarostu, zadrapanie na prawym policzku oraz wyszczerzone zęby w szerokim, pewny siebie uśmiechu. Wszelkie kontury na całym ludziku są wykonane czarną farbą. Zwieńczeniem minifigurki są czarne włosy à la Elvis Presley.

Zestawy, w których występuje Edytuj

9461 9461 Stwór z bagien 2012 r. Tak 1
9467 Pociąg widmo 2012 r. Tak 1

Postać Edytuj

Frank Rock

Seria: LEGO Monster Fighters
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Charakterystyka Edytuj

Fran Rock to niepokorna dusza. Łamie zasady i nigdy nie ogląda się za siebie. Żyje na krawędzi. Nigdy nie wycofuje się z kłótni. Lubi jeździć na motocyklu i kocha też swojego psa, za którym, gdy tylko zaginął, wyruszył na poszukiwania w świat. Wierzy, że za zniknięciem jego przyjaciela stoją potwory[1].

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. LEGO.com

Więcej z Fandomu

Losowa wiki