Fandom

KLOCKI LEGO Wiki

Forteca Skrallów

3178stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Forteca Skrallów
Forteca Skrallów.jpg
Universum: LEGO Bionicle
Klasa: Budowla

Forteca Skrallów - główna siedziba Skrallów w okresie od przybycia na północ a przenosinami do Roxtus.

Opis Edytuj

Budowla wzosiła się w Górach Czarnych Kolców, pomiędzy dwoma szczytami. Miała kilka wysokich wież i potężną bramę.

Historia Edytuj

W wyniku Rozpadu spora liczba Skralli została odcięta od swojego domu. Udali się oni na północ i tam w ciągu następnych tysiącleci zbudowali nowe imperium. Główną siedzibę uczynili sobie w Górach Czarnych Kolców. Z tamtąd Tuma wysyłał swoje oddziały do poszukiwania żywności na tej niegościnnej ziemi. Jeden z nich, prowadzony przez Branara, wrócił z ekspedycji pobity i doniósł o pojawieniu się tajemniczych morderców. Zaatakowali oni nie tylko drużynę Branara, ale też zniszczyli wszystkie posterunki. Tuma wyruszył ze stacjonujacym w fortecy legionem, by rozprawić się z intruzami. Po ich znalezieniu okazło się, że są to zmiennokształtne maszyny zwane Baterra. Pokonały one skralli i zmusiły ich niedobitki do odwrotu. W końcu maszyny dotarły pod fortecę i pod postacią drewna przedostały się do jej wnętrza. Tuma zdając sobie sprawę z tego faktu, rozkazał opuścić i podpalić fortecę.

Komiksy, w których występuje Edytuj

Galeria Edytuj

pde Miejsca w świecie LEGO Bionicle
Ciała niebieskie:
Aqua MagnaBara MagnaBota MagnaŚciana Gwiazd
Krainy, środowiska, zbiorniki wodne, góry itp.:
Miejscowości:
Ko-KoroKoloseumLe-MetruStalaktytowa wioska
Budowle, pomieszczenia i urządzenia:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki