FANDOM

Fangz
Fangz film
Seria: LEGO Hero Factory
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Fangz - gatunek techno-organicznych zwierząt zamieszkujących planetę Quatros.

Charakterystyka Edytuj

Fangzy częściowo swoim wyglądem i zachowaniem przypominały psy lub wilki. Były szybkie, ale i agresywne, w walce mogły poradzić sobie nawet ze stworzeniami większymi od siebie. Polowały zazwyczaj w grupach, wtedy były w stanie pokonać niemal wszystko. Naturalną bronią Fangzów były ich duże pazury oraz włócznie przy szczękach (potrafiły nimi przeciąć prawie każdy znany materiał). Miały skłonność do cięcia drzew, jeżeli miały taką potrzebę.

Historia Edytuj

Fangzy żyły praktycznie niczym niepokojone w rezerwacie przyrody na Quatros. Kiedy na planetę przybył Aldous Witch, a później został przekształcony w Witch Doctora, schwytał kilka Fangzów, którym wszczepił uszkodzone kolce Quaza. To pozwoliło mu przejąć władzę nad tymi stworzeniami, które wykorzystywał jako swoich ochroniarzy, często mu towarzyszących.

Wkrótce na Quatros przyleciał Daniel Rocka w odpowiedzi na fałszywe wezwanie pomocy od Witch Doctora. Złoczyńca nasłał na niego dwa Fangzy, które tak mocno okaleczyły młodego Bohatera, że ten stracił przytomność.

Niedługo po tym Bohaterowie Preston Stormer, Dunkan Bulk i Daniel Rocka przybiegli do świątyni Quaza - siedziby Witch Doctora. Zostali jednak drastycznie pomniejszeni przez teleporter. Zaatakował ich wtedy jeden z zainfekowanych Quazą Fangzów. Herosom udało się go skutecznie przepłoszyć. Wkrótce Rocka sprowokował kolejnego Fangza, który po krótkim pościgu za rekrutem został przez niego wykiwany i znokautowany. Tuż po tym na miejscu zjawiły się kolejne dwa stworzenia, które ruszyły na trójkę Bohaterów. Dzięki nim Witch Doctor złapał Bulka i Rockę. Po przybyciu kolejnych herosów (tym razem normalnych rozmiarów), Fangzy rzuciły się na Williama Furno. Ten zrobił unik, a zwierzęta zderzyły się i na krótko wzajemnie pozbawiły przytomności. Po niedługim czasie oprzytomniały i po krótkiej walce stoczonej z Jimim Stringerem i Dunkanem Bulkiem zostały przez nich uwolnione spod kontroli Witch Doctora. Kiedy Bohaterowie schwytali złoczyńcę, Fangzy przyszły pod Drop Ship przybyszów i wyraziły Roce swoją wdzięczność za uwolnienie.

Filmy, w których występuje Edytuj

Książki, w których występuje Edytuj

Komiksy, w których występuje Edytuj

  • Komiks 6: Dzika Planeta
  • Komiks 7: Dzika Planeta 2

Gry, w których występuje Edytuj

Misja: Dzika Planeta (Gra)|Misja: Dzika Planeta

Zestawy, w których występuje Edytuj

Fangz w formie figurki pojawił się w drugiej połowie 2011 roku jako średni zestaw serii LEGO Hero Factory. Jego numer katalogowy to 2233.

Galeria Edytuj