FANDOM

Éomer
Eomer.jpg
Seria: LEGO The Lord of the Rings
Odmiany: 1
Akcesoria: włócznia, miecz, tarcza, hełm, peleryna

Éomer - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO The Lord of the Rings. Przedstawia bratanka króla Théodena i brata Éowyny; dzielny i prawy rycerz, który został niesłusznie wygnany z Rohanu i który wraz z Gandalfem Białym ocalił oblężonych w Helmowym Jarze. Pojawiła się w 2012 r. jako część jednego zestawu. W formie animowanego ludzika jest też jedną z postaci pojawiających w grze LEGO Władca Pierścieni: Gra Wideo.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka ma brązowe nogi z ciemnosrebrym elementem je łączącym. Nadruk na udach przedstawia dolną część kolczugi. Korpus jest wiśniowy z namalowaną kolczugą i nałożoną na nią ciemnoczerwoną szatą z białym wzorem spiral układających się w koło. Jest też tam nadrukowany pas z zółtymi okuciami. Ramiona są ciemnosrebrne z cielistymi dłońmi. Głowa jest również koloru cielistego i posiada namalowane brwi, oczy, usta, wąsy i brodę. Dopełnienie ludzika stanowią materiałowa peleryna i srebrny hełm ze złotymi wzorami.

Zestawy, w których występuje Edytuj

9471 Armia Uruk-hai 2012 r. Tak 1

Postać Edytuj

Éomer
Eomer gra.jpg
Zawód/zajęcie: Wojownik.
Seria: LEGO The Lord of the Rings
Postać wymyślona przez LEGO: Nie
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Gry, w których występuje Edytuj

Jest grywalną postacią w LEGO Władca Pierścieni: Gra Wideo . Potrafi walczyć mieczem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki