FANDOM

Dr Rodney Rathbone
Dr Rodney Rathbone.jpg
Seria: LEGO Monster Fighters
Odmiany: 1
Akcesoria: melonik, szpada, rewolwer

Dr Rodney Rathbone - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Monster Fighters. Przedstawia głównego bohatera tej serii, angielskiego arystokratę ratującego świat przed potworami. Pojawiła się w 2012 r. jako część trzech zestawów.

Minifigurka Edytuj

Opis Edytuj

Minifigurka ma lewą nogę piaskowozielonym kolorze i prawą srebrną. Ta druga jest węższa w środkowej części i jest karbowana, brakuje jej też otworów z tyłu. Element łączący nogi jest koloru piaskowozielonego. Korpus jest jasnoszary i ma nadrukowane z przodu: kamizelkę w szare, poziome prążki, cztery kieszenie, z czego z prawej dolnej wystaje zegarek kieszonkowy, którego dewizka połączona jest z guzikiem kamizelki, wiśniowy krawat i kontury kołnierzyka. Wszystkie kontury są wykonane czarną farbą. Ramiona są białe z żółtymi dłońmi. Głowa jest również żółta i posiada: czarne brwi, oczy z białymi kropeczkami na górze, czarne wąsiki, czarne bakobrody, przyjacielski uśmiech i małą, czarną bródkę. Zwieńczeniem ludzika jest jasnoszary melonik.

Zestawy, w których występuje Edytuj

9464.JPG 9464 Karawan wampirów 2012 r. Tak 1
9466 Szalony profesor i jego potwór 2012 r. Tak 1
9468 Zamek wampirów 2012 r. Tak 1

Ciekawostki Edytuj

  • Jest pierwszą minifigurką w historii z tym rodzaje sztucznej nogi.
  • Jest jedynym ludzikiem z drużyny bohaterów, która znalazła się w więcej niż w dwóch zestawach tej serii.

Postać Edytuj

Dr Rodney Rathbone
Dr Rodney Rathbone postać.jpg
Zawód/zajęcie: Ratowanie świata przed potworami.
Seria: LEGO Monster Fighters
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Dr Rodney Rathbone to angielski arystokrata, który poświęcił swoje życie na walkę z potworami. Wytrwale dąży do swojego celu. Najpierw chciał wszystkie monstra powystrzelać ze swojego rewolweru, kiedy to się okazało niemożliwe rozpoczął trenować szermierkę, a kiedy i to zawiodło, zrobił sobie mechaniczną nogę wspomagającą go super siłą w walce. Potrafi też dobierać sobie współpracowników, do swojej drużyny wybrał same najlepsze i najodważniejsze minifigurki[1].

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. LEGO.com

Więcej z Fandomu

Losowa wiki