Fandom

KLOCKI LEGO Wiki

Disney The Lone Ranger

3177stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Disney The Lone Ranger
Logo The Lone Ranger.jpg
Dostępna w latach: 2013-2014
Główna seria: LEGO System
Liczba zestwów: 8

Disney The Lone Ranger - seria klocków LEGO System powstała na bazie westernu pt. Jeździec znikąd. Jej zestawy oferowane były przez firmę LEGO w latach 2013-2014.

Opis Edytuj

Seria składała się z sześciu zwykłych zestawów i dwóch promocyjnych. Wszystkie pojawiły się w 2013 r. tuż przed premierą filmu. Najmniejszy z zestawów - nie licząc promocyjnych - miał 69 elementów (79106 Zestaw budowy kawalerii), największy blisko 700 (79111 Pościg za pociągiem). Modele nawiązywały do różnych ważnych scen filmu, jak np. wydarzenia w kopalni srebra (79110 Strzelanina w kopalni srebra). Niektóre z nich posiadały prosty mechanizm działający na zasadzie przeciwwagi lub łatwo wypadające ściany.

Seria wprowadziła osiemnaście nowych minifigurek, z czego dwie - Jeździec znikąd i Tonto - miały dwa warianty wyglądu, a jedna - Kawalerzysta - trzy. Ludzik Samotnego strażnika występował w prawie każdym zestawie, wyjątek stanowi tylko promocyjny zestaw 30261 Tonto's Campfire. Drugi główny bohater filmu i zarazem najczęstsza minifigurka tej serii, Indianin Tonto stanowił część sześciu zestawów.

Informacje o filmie Edytuj

Film Jeździec znikąd został wyreżyserowany przez Gore'a Verbinskiego, twórcę cyklu filmów Piraci z Karaibów. Jego premiera odbyła się w 2013 r. Stanowi kolejną część przygód tajemniczego tytułowego bohatera, który po raz pierwszy zadebiutował w 1933 r. w amerykańskim słuchowisku radiowym. John Reid cudem przeżył zasadzkę urządzoną przez okrutnego Butcha Cavendisha i jego bandę. Uratował go Indianin Tonto, któremu wcześniej ten sam bandyta wymordował całą wioskę. Od tej chwili zamaskowany Reid, znany jako Samotny Jeździec, zaczął wymierzać sprawiedliwość mając nadzieję, że kiedyś dopadnie Cavendisha. W rolę Tonta wcielił się aktor Johny Deep.

Lista zestawów Edytuj

Ilustracja Numer i nazwa Wprowadzony do sprzedaży w Dostępny w Polsce Dodatkowe informacje
30260.jpg 30260 Lone Ranger's Pump Car 2013 r. Tak Promocyjny
30261.jpg 30261 Tonto's Campfire 2013 r. Tak Promocyjny
79106.JPG 79106 Zestaw budowy kawalerii 2013 r. Tak
79107.JPG 79107 Obóz Komanczów 2013 r. Tak
79108.JPG 79108 Ucieczka dyliżansu 2013 r. Tak
79109.JPG 79109 Pojedynek w Colby City 2013 r. Tak
79110.JPG 79110 Strzelanina w kopalni srebra 2013 r. Tak
79111.JPG 79111 Pościg za pociągiem 2013 r. Tak

Minifigurki Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki