FANDOM

Uzupełnić

Dino 2010
Dino 2010 Logo
Dostępna w latach: 2005-2006
Liczba zestwów: 10

Dino 2010 (w Ameryce Północnej i Australii Dino Attack) - seria klocków LEGO System, której tematem była walka ludzi ze zmutowanymi dinozaurami, pterozaurami i jaszczurami. Wszystkie jej zestawy zostały zrealizowane w 2005 r. i były dostępne w oficjalnej ofercie również w 2006. Składa się z 10 zestawów (pięć zrealizowanych w Europie i pięć w Ameryce Północnej i Australii) oraz kilku gadżetów.

Tło fabularne Edytuj

W nieodległej przyszłości, w roku 2010 na Ziemi pojawiły się tajemnicze, prehistoryczne gady o niezwykłych zdolnościach. Grupa czterech śmiałków - Digger, Shadow, Specs i Viper - wyekwipowana w najnowocześniejszy sprzęt ruszyła stawić im czoła.

Opis Edytuj

Zestawy służyły do budowy różnego typu pojazdów, minifigurek czterech bohaterów serii oraz figurek prehistorycznych gadów. Te ostatnie pod względem ogólnej formy były o wiele bardziej realistyczne niż te w serii Adventurers czy Studios, jednak kolorystyka i pewne detale nadawały im fantastyczny wygląd.

Dino Attack Logo

Logo serii w Ameryce Północnej i Australii.

Zestawy zrealizowane w Ameryce Północnej i Australii różniły się nieznacznie od tych sprzedawanych w Europie. Na naszym kontynencie akcesoriami minifigurek był różnoraki sprzęt do chwytania gadów, natomiast w amerykańsko-australijskich była to futurystyczna broń. Bardziej agresywny charakter tamtejszej części serii akcentowała już sama jej nazwa - Dino Attack. Inne było również tło w instrukcjach i na pudełkach, które przenosiło miejsce akcji - u nas była to dżungla, a w Ameryce Północnej i Australii miasto.

Lista zetawów Edytuj

Ilustracja Numer i nazwa Wprowadzony do sprzedaży w Dostępny w Polsce
7294 7294 2005 r. Tak
7295 2005 r. Tak
7296 2005 r. Tak
7297 2005 r. Tak
7298 2005 r. Tak
7473 7473 Street Sprinter vs. Mutant Lizard 2005 r. Nie
7474 Urban Avenger vs. Raptor 2005 r. Nie
7475 Fire Hammer vs. Mutant Lizards 2005 r. Nie
7476 Iron Predator vs. T-Rex 2005 r. Nie
7477 T-1 Typhoon vs. T-Rex 2005 r. Nie

Minifigurki Edytuj

Ciekawostki Edytuj