FANDOM

Destral
Universum: LEGO Bionicle
Klasa: Wyspa

Destral - największa baza Bractwa Makuta. Choć z zewnątrz wydaje się łatwa do zdobycia, mało który przybysz przeżył spotkanie z pułapkami i umocnieniami w głębi wyspy.

Opis Edytuj

Dużą część wyspy zajmowały fortece i budynki Bractwa. Ogromna ilość pułapek skutecznie powstrzymywała najazdy przeciwników BoM.

Wokół niego znaleziono wiele martwych Kraata. To był sygnał, że BoM pracuje nad stworzeniem Robactwa Cienia.

Historia Edytuj

Na samym początku istnienia wszechświata, Destral był używany przez BoM jako miejsce do tworzenia Rahi mających zasiedlić świat. Później zadanie BoM zmieniło się: mieli bronić świat przed zagrożeniami. Wreszcie po zdradzie Bractwa Destral stał się największą z baz, stanowiących kwaterę główną w trwającej wojnie Bom-DH oraz poligonem do eksperymentów które Makuta wciąż przeprowadzają. Wyspa posiada duże zapasy Protodermis służącego do eksperymentów.

Ciekawostki Edytuj

  • Destral od czasu do czasu znikała w wielkim portalu i pojawiała się gdzie indziej na świecie. Niektórzy sądzili, że BoM posiada potężniejszą wersję Kanohi Olmak lub po prostu zwykłą, ale w pełni wykorzystywaną. Jednak Olmak nie miał dość mocy by przenosić tak wielkie rzeczy jak cała wyspa, więc co przenosi Destral - nie wiadomo.
pde Miejsca w świecie LEGO Bionicle
Ciała niebieskie:
Aqua MagnaBara MagnaBota MagnaŚciana Gwiazd
Krainy, środowiska, zbiorniki wodne, góry itp.:
Miejscowości:
Ko-KoroKoloseumLe-MetruStalaktytowa wioska
Budowle, pomieszczenia i urządzenia:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki