Fandom

KLOCKI LEGO Wiki

Daxia

3178stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Daxia
Universum: LEGO Bionicle
Klasa: Wyspa

Daxia - gorąca, tropikalna wyspa wypełniona przeróżną roślinnością. Była pierwszą i największą bazą Zakonu Mata-Nui. Wyposażona była w najnowszą technologię, która umożliwiała wyspie wylecieć w powietrze, gdyby ktoś się dowiedział, gdzie ona leży.

Historia Edytuj

Daxia została pierwszą bazą Zakonu Mata-Nui w historii. Wszyscy członkowie Zakonu mieli rozkaz powrócić na nią, jeśli ich posterunki zostałyby zdobyte lub zniszczone. To tutaj Toa Mata przeżywali swoje pierwsze przygody i to tutaj powstawały plany ewentualnej pomocy dla Mata Nui. Gdy Toa Nuva wykonali swe zadanie dotyczące przebudzenia Mata Nui, Botar teleportował ich na Daxię, gdzie widzieli jak została użyta włócznia Włocznia Artakhi. W czasie gdy Mata Nui umarł i Teridax przejął jego ciało, Toa Nuva natknęli się na Trinumę, który przekazał im wiadomość, że Daxia została zniszczona.

OpisEdytuj

Wyspa wydawała się być upalna przez cały rok i nie mieć źródeł wody. W rzeczywistości drobne strumienie z gór zlewały się w podziemne jeziora, a tropikalny klimat sprzyjał rozwojowi roślin.

MieszkańcyEdytuj

Na wyspie prawie nie było Rahi, za wyjątkiem otoczonych złą sławą Shallow Cats, które były niebezpieczne. Poza tym żyli tam członkowie Zakonu Mata-Nui.

Książki, w których występowałaEdytuj

  • BIONICLE Atlas
pde Miejsca w świecie LEGO Bionicle
Ciała niebieskie:
Aqua MagnaBara MagnaBota MagnaŚciana Gwiazd
Krainy, środowiska, zbiorniki wodne, góry itp.:
Miejscowości:
Ko-KoroKoloseumLe-MetruStalaktytowa wioska
Budowle, pomieszczenia i urządzenia:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki