FANDOM

Cyrus Borg
250px
Seria: Ninjago
Odmiany: {{{odmiany}}}
Akcesoria: katana,piła

Cyrus Borg-jest główną postacią w czwartym sezonie w LEGO Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu. Jest szefem Borg Industries i twórcą armii Nindroidów, teraz grozi światu Ninjago. Sam Cyrus został tymczasowo przekształcony w pół-mechaniczną jednostkę znaną jako OverBorg, posiadaną przez Overlorda, aż Ninja wyłączą elektrownię.

HistoriaEdytuj

Po ostatecznej bitwieEdytuj

Cyrus Borg skorzystał ze zniszczenia miasta Ninjago, odbudowując je jako cud techniki znany pod nazwą "Nowe Ninjago City." Założył Borg Industries i zbudował Wieżę Borg na miejscu zniszczonego Garmatrona jako symbol buntu wobec zła. Kilka tygodni przed wizytą Ninja, Borg odkrył w swoim głównym komputerze wirusa, którym okazał się być Overlord. Wiedząc, że nie może powstrzymać zła na własną rękę, stworzył Techno ostrza dla czterech Ninja.

Opis pochodzący z LEGO.comEdytuj

LEGO.com-icon-yellow To jest opis, który pochodzi z Cyrus Borg, utalentowany i kreatywny wynalazca, dostrzegł możliwości stworzone przez szkody, jakie wyrządziła w mieście Ninjago bitwa z Mrocznym Władcą.

Odbudował je jako nowe miasto Ninjago, pełne nowoczesnych technologii, a dokładnie w miejscu pokonania Mrocznego Władcy zbudował kompleks swojej firmy Borg Industries. Odniósł w życiu wiele sukcesów, ale również kilka spektakularnych porażek (elektroniczny zestaw do cięcia papieru, elektryczna mata łazienkowa, atomowa szczoteczka do zębów czy turboodrzutowy, stratosferyczny wózek golfowy). Mawia: „Gdy popełniam błąd, jest to porządny błąd!”. Nie należy go modyfikować.

Zestawy w których występujeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki