FANDOM

Bruizer
Bruizer film
Seria: LEGO Hero Factory
Postać wymyślona przez LEGO: Tak
Ma swoją (mini)figurkę: Tak

Bruizer - zmutowany przez Mózgi przedstawiciel gatunku skalnych gigantów pochodzących z Wszechświata Hero Factory.

Charakterystyka Edytuj

Bruizery przed tym, jak zostały zmutowane były dosyć spokojnymi i łagodnymi skalnymi gigantami. Cechowała je bardzo duża siła fizyczna, wielkość i wytrzymałość. Miały dwie ogromne chwytne łapy. Pomimo swojego rozmiaru były też zwinne i potrafiły bardzo dobrze wspinać się po górach. Żywiły się jasnoniebieskimi kamieniami lub diamentami, które zazwyczaj znajdowały pod głazami. Nie należały do najbystrzejszych stworzeń.

Po tym jak pasożyty przejęły kontrolę nad ich umysłami, stały się agresywne oraz nieprzewidywalne. Ich głównym celem stało się zniszczenie Fabryki Bohaterów. Bruizer nadal były bardzo silne, wytrzymałe i mało inteligentne. Ich broń stanowiła wielka, wytrzymała i mocna Skalna Pięść, za pomocą której mogły z ogromną siłą uderzyć przeciwnika. Znajdowały się na niej, podobnie jak na niektórych częściach pancerza mutanta, ostre jak brzytwa kolce. Stwór zaopatrzony był też w narzędzie przypominające sztylet oraz naramienniki skalne.

Historia Edytuj

Bruizery żyły kiedyś spokojnie na planecie, na której znajdowała się Fabryka Bohaterów. Zamieszkiwały skalne, górzyste regiony planety. Pewnego dnia pasożytnicze Mózgi przybyły na Makuhero i zaczęły zmieniać różne stworzenia, w tym także Bruizery w agresywne monstra. Razem z innymi mutantami, Bruizery wziąły udział w ataku na Makuhero City. W mieście dwa Bruizery zaatakowały Dunkana Bulka, jednak jeden z nich został przygnieciony przez Frost Beasta. Kolejny zmutowany skalny gigant mocno uderzył swoją pięścią Bohatera tak, że wypadła mu jego broń, lecz ten odpowiedział Bruizerowi silnym ciosem w twarz. Oszołomiony padł na ziemię, a Bulk uderzył w czerwone wypustki jego Mózga i uwolnił tym samym stworzenie. Następnie skalny gigant z dużą siłą kopnął pasożyta, który go kontrolował tak, że ten poleciał za jeden z wieżowców. Po tym odwdzięczył się herosowi.

Inny z Bruizerów zaatakował Wieżę Montażową. Niemal zgniótł Marka Surge'a, lecz ten silnie poraził go prądem za pomocą swojej broni.

Kolejny Bruizer spróbował zaatakować Williama Furno, został jednak potraktowany ogniem z jego Płonącego miecza. Po walkach Bruizery tak, jak inni mutanci powrócił do swojej normalnej formy i dawnego środowiska.

Filmy, w których występuje Edytuj

Książki, w których występuje Edytuj

Gry, w których występuje Edytuj

Zestawy, w których występował Edytuj

  • Bruizer został wydany jako średni zestaw na pierwszą połowę 2013 roku. Jego numer katalogowy to 44005.

Galeria Edytuj